| Ggjsp2 a întrebat:

Ce trebuie să învăț pentru evaluarea națională la matematica ca să pot lua minim nota cinci? (vreau răspunsuri serioase!)
Dau fundă!

Răspuns Câştigător
| Karlson a răspuns:

Salut! Si eu sunt elev in clasa a 8a si cred ca te pot ajuta cu problema ta.
Subiectul I (algebra) este destul de usor. Ar trebui sa stii mediile(media aritmetica, geometrica si aritmetica ponderata), regulile de calcul prescurtat, calcule cu numere din multimea numerelor intregi, etc. Uita-te peste teste de antrenament publicate pana acum, ar trebui sa gasesti cateva modele de exercitii. Daca faci tot subiectul I corect, ai 30 de puncte, iar cu cele 10 din oficiu, ai 40. Fiecare exercitiu de la subiectul I are 50 de sutimi (0, 5p), asa ca ar fi bine sa nu pierzi nimic aici.`
Subiectul al II lea (geometrie) este mai dificil, dar nu foarte. In general trebuie sa stii notiunile de baza de la patrulatere, triunghiuri, cerc si trebuie sa inveti sa lucrezi cu unghiuri. E putin mai complicat, dar se poate invata. Daca faci tot subiectul al II lea corect, ai inca 30 de puncte, deci 70 de puncte. Iei nota 7 destul de usor. La fel ca la subiectul I, aici fiecare exercitiu are 50 de sutimi.