| Irinairiwj a întrebat:

Dacă am media la purtare 9, din cauza unui referat, la ce licee nu pot da? Și pe ce profile

Răspuns Câştigător
| LisaJulie a răspuns:

Orice liceu! Nu te mai stresa! Ai spus ca ești în clasa a-VII-a încearcă sa păstrezi media 10 în clasa a-VIII-a

7 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Deja genul acesta de intrebare devine 'trollereala" draga!
ti s-a spus cu ocazia altor intrebari in genul acesteia ca nu te va impiedica acest 9 la nimic
am avut un semestru in anii mei de glorie cand am avut 6 la purtare, eram un element rau, nu ca acum n-as fiwinking
ce crezi, am facut si liceu si tot ce am vrut laughing

| Irinairiwj explică (pentru Simpatic):

Păi pe tine nu te-a împiedicat cu nimic, dacă ai dat la profesională îmi dau și seama?‍♀️?‍♀️

| Simpatic a răspuns (pentru Irinairiwj):

Profesionala va sa zica, ai urmarit cum ma exprim eu pe aici? si ce scenarii fac si desfac? nici medicii nu au scoala cat mine, iar la scoala vietii sunt profesor universitar laughing
dar mi-a placut aciditatea ta si indoiala neverosimila fata de intelectul meu!
este o reala placere sa gasesc in tinerele de astazi forme de ironie la cele mai inalte culmi!
sperantele tale de a fi educatoare sunt cat se poate de reale draga mea, insa iti dau un sfat pentru viitor, niciodata sa nu crezi ca cei care o fac pe naivii chiar asa si sunt, fereste-te de cei care se dau destepti desi nu suntwinking
noi cei 'naivi' nu suntem ceea ce paremwinking
cu deosebita stima, mr. simpatic

| Violleta2022 a răspuns:

Nu poti da la liceul militar, ca acaolo se cere medie perfecta.

| Irinairiwj explică (pentru Violleta2022):

Eu am văzut ca la liceele militare ce cere 9 la purtare

| Lupică27 a răspuns:

Ma intreb oare ce ai scris in referatul ala de ti-a scazut media la purtare.

| Simpatic a răspuns (pentru Lupică27):