| JuSt222 a întrebat:

Salut am si eu nelamurire. Sunt student anul 1 la facultatea de Constructii Civile. Am ajuns la concluzia ca am facut o greseala aplicand la aceasta facultate. Nu vad ce as putea face, nimic interesant. In Romania facultatea este doar pentru diploma din cate am observat. Ma oftic deoarece am invat pentru admitere la matematica +fizica si vad ca a fost cam degeaba...
Sa zicem ca nu voi gasi locuri de munca pe domeniu deoarece si la mega image ai nevoie de "pile".
Ajuta la angajare aceasta facultate "UTCB" si meseria de inginer doar pe "diploma" sau este degeaba? Ma uit cu ciuda la fostii mei colegi care s-au dus la ASE, Dimitrie Cantemir etc si au viata roz. si pana la urma tot pentru un carton fac facultatea...
Ce sa fac?

6 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Salut! uite eu sunt la Istorie anul III si vreau sa-ti spun, cred ca fiecare student are momentul acesta pe care-l ai si tu. Si eu am avut acest gand cand credeam am ales gresit, dar sa stii ca nu e bine sa gandesti asa. Fiecare meserie are ceva frumos happy si nu, nu e pentru diploma, e pentru ca sa devii ceva in viata, sa poti sa lucrezi. Uite eu de exemplu lucrez cu documente medievale si contemporane, e o ramura interesanta a Istoriei.

| AvalohAlyn a răspuns (pentru anonim_4396):

Tu vrei sa devii profesor de istorie? Crezi ca se merita la ce bataie de joc e cu salariile profesorilor si in general in invatamant?

| anonim_4396 a răspuns (pentru AvalohAlyn):

Cine ti-a zis ca vreau sa fiu profesor? De unde ai tras aceasta concluzie? Crezi ca de la facultatea de istorie se iese doar profesor? Te inseli! Mai ia o carte in mana, lectureaza si documenteaza-te!

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):