| Cristian101998 a întrebat:

Salut,
Eu sunt in t.v si voiam sa ma transfer in iorga.Cum este in iorga, cum sunt profesorii, elevii, etc.

Am vazut un filmulet pe net in care unii elevi din iorga aruncau cu scaune prin clasa, se uitau la filme xxx si tot felul( in timpul orei "cica")


Funda

5 răspunsuri:
| littlegirl07 a răspuns:

Eu sunt in Iorga si iti pot spune ca am facut o alegere buna alegand acest liceu.Intr-adevar, acel filmulet poate crea opinii nu foarte pozitive, dar liceeni mai au parte si de astfel de "distractii" si nu doar in Iorga. Elevii sunt foarte prietenosi si cu adevarat la scoala te simti ca intr-o a doua familie, deoarece toti se ajuta intre ei indiferent de clasa si varsta.In ceea ce priveste profesorii, marturisesc ca toti sunt bine pregatiti, iar in functie de profil, unii sunt mai toleranti sau exigenti. Spune-mi la ce profil vrei sa te muti si poate iti pot spune cam ce profesori "mai dificili" poti avea.

| Cristian101998 explică (pentru littlegirl07):

Eu sunt la stiintele naturii

| littlegirl07 a răspuns (pentru Cristian101998):

Atunci s-ar putea sa ai la chimie o profesoara numita Dogaru.Este destul de exigenta si vei invata chimie pe paine, dar macar iei bacul.De asemenea, mi se pare ca o sa ai la biologie pe Badoiu.Din ce am auzit, preda mult si intra-devar are pretentii sa inveti.

| Salu134 a răspuns:

Nu e asa.Am fost eu acolo mi-a placut.Profesorii se comportau frumos.Deci du-te.

| Cristian101998 explică (pentru Salu134):

Daca nu te superi ca intreb: cand ai fost acolo?( acum cat timp)