| danamarin a întrebat:

sunt clasa a12a si sunt foarte nehotarata in privinta alegerii facultatii. ma gandesc sa ma duc la snspa la comunicare si relatii publice. credeti ca este o alegere buna?

Răspuns Câştigător
| Flav a răspuns:

@danamarin - Vezi ca esti intr-o cumpana a vietii unde-ti asterni viitorul. Cel mai puternic sfat pe care ti-l pot da, este sa faci o facultate ce-ti place, sa te atraga. Oamenii devin realizati atunci cand fac ceea ce le ofera placere, fiindca totul vine din pasiune. Eu nu ti-as recomanda nici snspa, dar nici jurnalism. Deja ai inceput cu stangul, pendulezi in facultati total diferite, esti nehotarata, desi bac-ul bate la usa. Piata e fulla de jurnalisti, de cei ce termina dreptul sau Ase-ul, dar, daca stai si analizezi, nici in celelalte domenii n-ai o garantie, asa precum o aveai inainte pe anumite profile. Toti sunt ingineri, informaticieni sau contabili, pana si taximetristul care te duce acasa are diploma de intelectual. Asa ca incearca sa fii cea mai buna, in domeniul in care-ti place. Doar asa poti ridica capul, sa muncesti mult, facand-o din placere, nu din obligatie, nu trezindu-te cu stres si dezgustata de meseria ta.

8 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| Amelie_2576 a răspuns:

Scurt si la obiect: nu este o alegere benefica sau de viitor. Cel putin nu pentru piata actuala a muncii si pentru vremurile in care traim...si vom trai.
O gramada de facultati exista DEGEABA si entuziasmeaza tinerii care - e firesc - nu prea cunosc piata muncii.
Alege ceva practic, util (informatica, medicina) iar, daca nu te descurci in aceste domenii, alege limbi straine, dar neaparat o limba de circulatie internationala (engleza, germana)+o limba mai "rara" (suedeza, olandeza, etc.)
Daca e necesar, ia niste meditatii, dar nu-ti rata viitorul.