| LucaFlorinMihai65 a întrebat:

Salut, sunt elev in clasa a 10-a la profilul Stiinte Ale Naturii. A inceput sa-mi placa informatica, la matematica ma descurc (de la media 8 in sus), ma gandesc daca pot sa merg la o facultate unde sa invat programare. Am sa ma pregatesc individual la informatica (chiar daca facem in liceu o ora pe saptamana), iar la matematica voi depune mai mult efort, am sanse sa devin un programator? Ma refer daca diferenta dintre un elev care a absolvit profilul mate-info va fi chiar asa de mare fata de a mea? Din cate am gasit pe internet, am aflat ca la facultate se invata C++ in general. M-am obisnuit cu colectivul din clasa mea, de aceea nu prea stiu ce sa zic despre un transfer la o clasa de mate-info... Daca aveti ceva sfaturi cu care sa ma ajutati, chiar va rog. In legatura cu facultatea, ce specialitate imi recomandati pentru a deveni programator? Stiu ca programatorii se impart in mai multe ramuri...

2 răspunsuri:
| Enders a răspuns:

Daca chiar iti place, poti sa inveti si singur.Ai putea face transferul la mate-info fiindca faci acolo de tot ce ai nevoie, si eu is pe bio-chimie doar ca in clasa a 11-a faci anatomie, chimie etc iar info nu se mai face. Deci si matematica de care ai nevoie trebuie la un nivel m1 din cate stiu

| rosessunflowersandlillies a răspuns: