| RayVagos a întrebat:

Daca cineva care nu-mi este ruda ar suna la secretariatul facultatii la care invat si ar intreba daca sunt student acolo, ar putea primi un raspuns pozitiv sau negativ? Sau o informatie de genul este confidentiala?

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| Alexandra8963 a răspuns:

E greu sa primească astfel de răspunsuri, din mai multe motive. In primul rând cel care te caută ar trebui sa precizeze in ce an ești, in ce grupa, specializarea(degeaba suni la secretariatul de la ASE de ex. unde sunt câteva mii de studenți, unii la varianta subvenționată, alții la taxa, alții fac studii la distanta, alții Master, etc). Nu va sta nimeni in secretariat sa caute așa ceva, un nume doar. Legat de rezultate etc nu se dau informațiile, ele pana la un punct sunt publice pe site-ul univ/fac. Ce nu se găsește acolo, nu se face public.

2 răspunsuri:
| zilog a răspuns:

Stai linistit că eu pot afla dau telefon și spun sunt singurul lui vecin si prieten, prietenul lui radu ilie sa zicem ca te cheama
imi cer mii de scuze ca va deranjez dar nu stiu cum sa dau de el pentru că tocmai a murit mama lui si nu răspunde nici la telefon!
Vă rog frumos să îmi spuneți unde îl pot găsi la ce clasă și când are ore că eu vin cu mașina din Sighetul Marmații să îl iau acasă pe saracul baiat că poate nu o avea bani să vină acum și să nu fie singur pe drum!
Vă rog frumos să mă sunați și să mă țineți la curent dacă ați dat de el!
Dacă îl întâlniți vă rog să îî spuneți să mă sune pentru că nu mai are pe nimeni și singura cheie de la ușa apartamentului lui este la mine. Așa că trebuie să ne sincronizăm măcar pentru ca să îi dau cheia.

SI EI OR SĂ ÎMI DEA TOATE DETALIILE clasa tot

| Alexandra8963 a răspuns (pentru zilog):