| RegheShark a întrebat:



deci am intrat la profilul stiinte ale naturii la cam cel mai bun liceu din orasul meu (inclusiv dupa medii). a fost a 3-a optiune asta, fiindca eu voiam de fapt mate-info simplu, dar nu am avut media suficient de mare, a fost o diferenta de doar 0.04. ideea e ca eu voiam informatica pentru ca ma pricep la materia asta si imi place foarte mult, vreau sa-mi fac o cariera din asta. in primul rand, am auzit ca la stiinte ale naturii (profilul la care sunt, din nefericire) nu mai faci info din clasa a 11-a. este adevarat? a si eu sunt foarte slab la biologie si la chimie, fizica imi place si pot spune ca am inclinatii si spre fizica, fiind o materie "prezenta" in familie, multe dintre rudele mele sunt ingineri sau electricieni si ma pasioneaza inclusiv pe mine ce fac ei. mi-e ca nu ma voi acomoda deloc la stiinte, intrucat nu pot spune ca imi plac bilogia si chimia si chiar nu ma pricep la aceste materii, nici macar bazele nu le am. mi se pare cam aiurea sistemul asta... adica au intrat unii la mate-info care nu stiu nici macar ce e ala pseudocod sau limbaj de programare. nu incerc sa ma compar cu ei sau ceva, nu sunt genul, dar mi se pare putin nedrept laughing. ma ingrijoreaza foarte tare situatia asta, fiind legata de viitorul meu. as vrea sa mai primesc cateva pareri. FUNDA!

2 răspunsuri:
| BarbieGirl13 a răspuns:

La mine in clasa (sunt la bio chimie) se face fizica multa si e nasol laughing, da in fine. Te poti transfera din al doilea semestru daca nu iti place in clasa respectiva. Dar va fi ok...adica nu e asa de speriat cu bio si chimie. Da-le o sansa si materiilor astora. Is chiar de treaba daca stai sa citesti 10 minute laughing

| DreamerBoy a răspuns:

Buna.
Da,asa este, la profilul de stiinte ale naturii nu vei mai face informatica incepand cu clasa a XI-a.Te poti transfera la matematica-informatica in semestrul al II-lea.Sau daca nu doresti sa te transferi poti face informatica in particular.
Succes!
Pa, pa.