| MiculFaraon a întrebat:

Sunt clasa a12a ai vreau sa dau la medicina la tehnica dentara. Faza e ca nu sunt atat de pregatit ca sa intru la bursa. Daca vreau sa intru la taxa mai dau examen de admitere sau pur si simplu e pe inscriere? Si m as bucura daca as primii mai multe detalii despre aceasta facultate. Multumesc.

5 răspunsuri:
bursuc001
Userul Lunii
| bursuc001 a răspuns:

Bună!

Evident că DAI examen de admitere ( indiferent că vrei "la buget" sau "la taxă" )!


Toate cele bune!

| lllrrrlll a răspuns:

Salut! eu sunt studenta la tehnica dentara in craiova..nu ai specificat orasul, dar iti pot spune cum este in Craiova. in primul rand dai admitere fie ca vrei la taxa fie ca vrei la buget.admiterea se da doar din biologie, test grila.sunt un numar total de 45 locuri din care 9 la buget, locurile sunt ocupate in functie de notele obtinute, adica daca dau examen numai prosti se intra la buget si cu 6, dar majoritatea sunt pregatiti si sunt note foArte mari sad. taxa este in jur de 4000ron, s plateste fie integral, fie in 2 rate. daca iei nota suficient de mare si pe rezultate apari deja la buget nu te mai prezinti la facultate dupa admitere pana la inceperea facultatii... daca esti pe listele cu rezultate la taxa, te duci din nou la facultate si depui o cerere la secretariat. Daca esti sub linia de admisi, dar totusi ai nota peste 5, te duci la secretariat si depui o cerere ca vrei sa continui si in fuctie de cati isi retrag dosarul(foarte multi isi retrag dosarul si foarte multi din ani mai mari dau admiterea sa treaca la buget). daca nici dupa afisarea ultimelor liste nu ai intrat si esti al doilea sau chiar al treilea, sunt sanse maxime sa te sune si la o saptamana doua dupa ce incepe facultatea sa te intrebe daca mai vrei pentru ca se suplimenteaza locurile.pt admitere te sfatuiesc sa te axezi pe sistemul nervos, sunt cel putin 12 intrebari din el si pe cardiovascular, la fel sunt cele mai multe intrebari. daca mai ai intrebari, iti voi raspunde cu placere