| Daniiellaaa a întrebat:

Sunt clasa a VIII-a. Si anul acesta dau examenul sad. Din clasa a V-a n-am inteles deloc matematicasad. Ce pot face ca pana la sfarsitul anlui sa inteleg ceva macar pentru un 6 la examensad?
Dau funda :*

10 răspunsuri:
| petrica1111 a răspuns:

Lectii suplimentare de matematica. Succes! FUnda!

| dracu14 a răspuns:

Daca n-ai inteles matematica in clas a5a cand era foarte usoara ce te face sa crezi ca o sa o intelegi anul asta?

| lenka018 a răspuns (pentru dracu14):

Eu pana intr a 7a am fost "copacel" la matematica..nu stiam nimic...si am incepu sa iau lectii in particular iar intr a 8 a am ajuns olimpica... tine foarte muilt de profesorul pe care il ai la clasa si de modul cum iti explica, pentru ca vrem nu vrem sunt profesori care "freaca menta" la ore pe romaneste si fara pregatire n ajungi nicaieri

| dracu14 a răspuns (pentru lenka018):

Si oricum tu tot ai avut timp, ea mai are un semestru, este imposibil sa invete un semestru ce nu a invatat in 4 ani...

| lenka018 a răspuns (pentru dracu14):

Eu zic ca are timp sa invete macar pentru un 6batting eyelashes

| Deliiiia a răspuns:

Acum ca e vacanta, incearca sa te uiti peste materie de la inceput. Poti la geometrie sa faci colaje cu figurile din probleme pentru a intelege mai bine si vei vedea ca pe parcurs nu o sa mai ai nevoie de ele. Daca nu reusesti, cred ca ar trebui sa iei lectii particulare. Succes!

| CoCoundervibe26 a răspuns:

Meditatia, e singura solutie!happy

| lenka018 a răspuns:

Matematica din generala nu este grea daca gasesti pe cineva sa ti explice..incearca sa faci pregatire macar un semestru si pune mana si invata algebra bine bine ca in lixceu e de 3 ori mai complicata si baza se face in generala

| Inocenta510 a răspuns:

Pai...poate revolvi cu o meditatie! si e super matematica. Si celelalte. Incearca sa nu mai fii stresata. Succeees!

| Alex2701 a răspuns: