| getty a întrebat:

Sunt studenta la Horticultura, sectia Inginerie si Management in Alimentatie Publica si Agroturism.Intrebarea mea este: unde as putea sa ma angajez dupa ce termin?

Răspuns Câştigător
ValiMocanu
| ValiMocanu a răspuns:

Asta este marele neajuns al unui sistem de educatie nereformat. Intrebarea ta - foarte justificata - trebuia sa fie pusa (de tine, sau parintii tai) cu mult timp inainte de a opta pentru aceasta facultate. Orientarea scolara si profesionala este sublima, dar lipseste cu desavarsire. Nu este pacat sa faci o facultate, sa iti irosesti niste ani din viata si sa nu faci altceva decat sa ingrosi randurile somerilor cu diploma de inginer?

10 răspunsuri:
| kh1ss a răspuns:

Depinde de cati bani pentru spaga dispui. Daca dispui... oriunde doreste sufletelul tau. Daca nu dispui...sorry...unde se gaseste.

| selef a răspuns:

In parc sa scoti afara boschetarii.

| gabimaris a răspuns:

Buna intrebare, depinde ce an esti! ...adica ai putea sa te reorientezi cat mai ai timp si resurse de toate felurile! Poate a doua optiune va fi mai inspirata! Altfel o sa obtii diploma de licenta si o sa fii vanzatoare la vreun minimarket, casiera la vreun srl de catier sau secretara cu studii superioare la firma vreunui nene cu cascaval!

| dracusoru24 a răspuns:

Aceasi facultate am inceputó si eu anul asta dupa ce am renuntat la 2 ani de finante bancii, si eu unul am nevoie de aceasta facultate. vreau sa imi deschid o afare agro si decat sa imi angajez un om care sa aiba grija de afacerea mea mai bine imi fac singur aceste studii si am singur grija de ea.
facultatile care pun baza in agricultura si silvicultura is de viitor... daca vreti sa faceti ceva bazati'va pe ele. o sa fie greu la inceput dar asa a fost si cu fac ASE. la inceput greu si acum toata lumea bancher si contabil. fara agroturism nu iesim nici din criza.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Pai depinde ce stii sa faci...ca din titulatura facultatii nu reiese mare lucru.