anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am 14 ani iar iubitul meu are 16, mi-aș dori mult să-i fac cadouri, de exemplu string bani pe care mii dau ai mei să-mi iau ceva de mîncare la școală dar eu strung să-i iau lui ceas, dar totuși nu îmi ajung banii necesari, de la ai mei nu pot cere nu o duc bine financiar casa îmi dea mie 2000 de lei (P.S 2000 de lei moldovenești)

Răspuns Câştigător
| VoidEternal a răspuns:

E frumos gestul tău, dar nu e necesar. Ia-i ceva simbolic, la vârsta ta nu aștepta nimeni cadouri consistente din punct de vedere financiar.

| marazx6 a răspuns (pentru VoidEternal):

Mulțumesc ❤️

26 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Iubit la varsta asta? Glumesti! Nu are nevoie de ceas acum. mai ales la pretul ăsta.

| marazx6 a răspuns (pentru darrio2007):

Cît timp mama este de acord cu iubitul meu, și cît timp sunt o eleva eminentă e bine, nu ceasul nu coasta 2000 de lei el coasta 700

| darrio2007 a răspuns (pentru marazx6):

Mda, părinți permisivi.
Incearca sa ramai eminentă pana la capăt.

| marazx6 a răspuns (pentru darrio2007):

Imi place să învăț o voi face )

| darrio2007 a răspuns (pentru marazx6):

Succes!

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Cadourile intre "iubiti" la varsta asta trebuie sa fie aproape simbolice. De ce te inhami la o asemenea munca in conditiile in care, la varsta asta, este stiut ca peste 90% din relatii nu dureaza dupa maturitate? Rar se intampla ca dupa ce unul pleaca intr-o parte si altul in alta sa se mai continue relatia. In lei romanesti vine cam 508 lei (curs oficial) ceea ce si pentru multi romani este mult. Cu ce vrei sa te ajutam noi? Fa ceva pentru colegi: sucuri (limonada), prajiturele, gogosi, placinte si vinde-le lor! Poate reusesti dar sa stii ca eu n-as face asa ceva.

| marazx6 a răspuns (pentru Salontanul):

Păi baiatul ăsta are grijă de mine mai mult ca orice, nu știu poate să-i iau un cadou mai ieftin dar care să valoreze

| Violleta2022 a răspuns:

Iubit la 14 anisori?