anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am 14 ani iar iubitul meu are 16, mi-aș dori mult să-i fac cadouri, de exemplu string bani pe care mii dau ai mei să-mi iau ceva de mîncare la școală dar eu strung să-i iau lui ceas, dar totuși nu îmi ajung banii necesari, de la ai mei nu pot cere nu o duc bine financiar casa îmi dea mie 2000 de lei (P.S 2000 de lei moldovenești)

Răspuns Câştigător
| VoidEternal a răspuns:

E frumos gestul tău, dar nu e necesar. Ia-i ceva simbolic, la vârsta ta nu aștepta nimeni cadouri consistente din punct de vedere financiar.

| marazx6 a răspuns (pentru VoidEternal):

Mulțumesc ❤️

26 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Iubit la varsta asta? Glumesti! Nu are nevoie de ceas acum. mai ales la pretul ăsta.

| marazx6 a răspuns (pentru darrio2007):

Cît timp mama este de acord cu iubitul meu, și cît timp sunt o eleva eminentă e bine, nu ceasul nu coasta 2000 de lei el coasta 700

| darrio2007 a răspuns (pentru marazx6):

Mda, părinți permisivi.
Incearca sa ramai eminentă pana la capăt.

| marazx6 a răspuns (pentru darrio2007):

Imi place să învăț o voi face )

| darrio2007 a răspuns (pentru marazx6):

Succes!

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Cadourile intre "iubiti" la varsta asta trebuie sa fie aproape simbolice. De ce te inhami la o asemenea munca in conditiile in care, la varsta asta, este stiut ca peste 90% din relatii nu dureaza dupa maturitate? Rar se intampla ca dupa ce unul pleaca intr-o parte si altul in alta sa se mai continue relatia. In lei romanesti vine cam 508 lei (curs oficial) ceea ce si pentru multi romani este mult. Cu ce vrei sa te ajutam noi? Fa ceva pentru colegi: sucuri (limonada), prajiturele, gogosi, placinte si vinde-le lor! Poate reusesti dar sa stii ca eu n-as face asa ceva.

| marazx6 a răspuns (pentru Salontanul):

Păi baiatul ăsta are grijă de mine mai mult ca orice, nu știu poate să-i iau un cadou mai ieftin dar care să valoreze

| Violleta2022 a răspuns:

Iubit la 14 anisori?
Tu nu ai parinti sa te supravegheze si sa te educe la anisorii astia?
Iubitii se mananca cu sex, ori tu esti copilas mic, iar sexul este interzis cu minori ca tine, ca-i caz de puscarie pentru baiatul ala.

| marazx6 a răspuns (pentru Violleta2022):

Nu ai citit bine, părinții sunt de acord cu asta, nu ma manipuleaza in nici un fel și alooo genereatia asta de copii e mai dezvoltată si si nu e de pe vremea comunismului cînd aveai iubit pe la 24, imi permit să am, 14 anisori e un copil în toată firea, copii in ziua de azi sunt mai dezvoltati decat cei din generatiile trecute si psihic si fizic, fara,, la 14 anisori" hai sa fim sinceri, nu ne mai considerati copii mici

| Violleta2022 a răspuns (pentru marazx6):

Un copilas la 14 anisori nu este matur si nu are cum sa fie in toata firea, fiindca nici tu nu esti capabila sa gandesti si sa discerni la varsta asta, de aceea intervine legea, sa va protejzeze si sa va apere de violatori si cei care va sucesc capul, de aceea legea interzice relatiile sexuale cu copii sub 16 ani.
Apoi, nici un parinte sanatos la cap nu ar permite unui copilas de 14 anisori sa aiba iubiti si sex, evident sunt niste parinti iresponsabili si aici poate intervenii legea, care sesizata poate sa te ridice si sa te ia in plasament, fiindca parintii tai nu sunt capabili sa te educe si sa te supravegheze, asa cum este legal, datoria lor.

| marazx6 a răspuns (pentru Violleta2022):

Nimeni nu zice ca la 14 ani fa se@ cu unu de 16, nimeni nu ma obligă alo, da sunt de acord cu dumneavoastră, sunt încă copil dar parintii meu sunt de acord cu asta deoarece il cunosc foarte bine și el are grijă de mine enorm!

| Violleta2022 a răspuns (pentru marazx6):

Da-mi voie sa ma indoiesc de ce spui tu, ca nici 'eleva eminenta", nu esti, fiindca ai multe greseli gramaticale, facute chiar in topicul initial si nu cred ca parintii tai stiu ca tu vrei sa cheltui 2000 lei pentru cadoul iubitului, in situatia in care ei sunt oameni saraci, cu probleme financiare (asa cum ai mentionat chiar tu pe topic).

Dupa cum vezi, esti mult prea mica sa poti intelege situatia actuala, neavand inca discernamant, odata ce vrei sa dai banii astia iubitului, nu parintilor tai, care sunt intr-o situatie financiara proasta.

Mai fetita draga, lasa iubitii la anisorii astia, ca nu-ti aduc nimic bun, dimpotriva, te retin de la invatat si educatia ta este cea care-i importanta la varsta asta.

suntserios
| suntserios a răspuns:

La 14 ani nu e nevoie sa ii faci cadouri ceasuri... serios.

| dullcat a răspuns:

Buna.La 14 ani tu trebuie sa iti vezi de scoala si sa mananci zilnic, nu sa mori de foame pentru iubit.Parintii tai ar fi extrem de dezamagiti daca ar afla.
Cand vei fi adult cu salariu decent, abia atunci pune-ti problema de cadouri atat de scumpe.Deocamdata esti doar un copil,
prin urmare cadoul cel mai scump nu trebuie sa depaseasca 50-100 de lei.Fii cu capul pe umeri fiindca iubitii vin repede si pleaca la fel de repede, insa problemele de sanatate fiindca te infometezi iti vor ramane fidele mai mult timp.

| marazx6 a răspuns (pentru dullcat):

Dacă am un iubit asta nu înseamnă că nu mai învăț și las tot pentru el, va chiar sunt cea mai bună din clasă, și părinții mei sunt la curent cu ce fac eu, mă laudă că mă învârt să economisesc bani și să-i pun deoparte

| SilentRain a răspuns:

Risipești banii degeaba fata mea laughing te mai bagi și în paguba pentru unul care mai devreme sau mai târziu te lasă cu ochii în soare
Mai bine pune mâna și deseneaza o felicitare pentru el

| Hyperion7 a răspuns:

Nu știu dacă sunt necesari atâția bani pentru un cadou, cum ziceau și ceilalți, ceva simbolic e mult mai de preț+că atunci când o să vă despărțiți, o să regreți că ți-ai luat mâncarea ție de la gură sa i-o dai lui...

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Eu cred ca cel mai bine îi faci cadou doua bilete la un film care îi place! O seara romantica pentru amândoi!

| Miruna333 a răspuns:

Si ce vei manca? Este peste eforturile tale sa ii cumperi un ceas. Cumpara-i ce poti, dar sa ai ce bea, manca, etc

| Xox0 a răspuns:

I-ai de pe Aliexpress. Gasesti si bune si convenabil.

| Simpatic a răspuns (pentru Xox0):

Pe AliExpress te intalnesti cu alta piedica cand esti minor si anume iti trebuie card bancarwinking
A si spus ca parintii nu au baza financiara

| Xox0 a răspuns (pentru Simpatic):

Card bancar poti sa-ti faci la 14 ani

| Aurora99 a răspuns:

Buna! Daca vrei sa faci un cadou unui baiat de orice varsta si nu sti ce sa iei, ca sa fie si ieftin, eu iti propun urmatoarea oferta:
http://www.hbmag.ro/2023/11/sw115.html

| marazx6 a răspuns (pentru Aurora99):

Wow mulțumesc mult că m-ai ajutat și că nu mi-ai sărit în cam cum mi-ai sărit alți, apreciez enorm

| Aurora99 a răspuns (pentru marazx6):

Este placerea mea! oricand ai nevoie, sunt aici pentru ajutor si sprijin