| abcdefgh a întrebat:

Am o problema.Care doreste sa ma ajute? As fi foarte recunoscatoare.Deci.Eu am doua prietene. Una din ele se numeste Ionela si cealalta Gabriela.Ionelia vb mai mereu cu mine si imi zice de gabi multe chestii urate ce nu sunt adevarate. I. mi a zis ca are mare incredere in mine si in G. nu, ca eu sunt pr ei cea ma buna si alte chestii. Iar cand se intalnea cu Gabi ii zicea ca s proasta, fitoasa.Vineri dadusem test la franc si luni ne a adus rezultatele.Eu luasem 9.60 iar Ionela a luat 7.Si s-a suparat pe mine dar eu nu mi am dat seama dc.Cand s a vazut cu gabriela i a zis ca eu sunt eleva preferata a scolii si ca nimeni nu ar indrazni sa imi dea o nota mica. A zis ca nu are cum s iau eu 10(9.60 ins. 10). Toate astea le am aflat de la Gabriela.Eu ma inteleg mai bine cu G.pentru ca avem incredere una in alta nu ne param etc INTREBARE: Ce credeti ca ar trebui sa fac? Sa continuu relatia de prietenie cu Ionela sau nu? Nu stiu ce sa fac...Ma simt prost ca am luat 10 pentru ca acum ea ma barfeste si zice multe vb urate despre mine.Inca ceva. Daca nu o mai bag in seama pe ionela o sa zice si mai multe vb urate si alte invenitii de ale ei...Nu stiu ce sa fac! Pls Ajutati-ma!crying
Stiu ca e f complicata priblema mea dar sper sa ma ajutati! VA ROG DIN SUFLET!

Răspuns Câştigător
| ZeePinkStar a răspuns:

Cred ca cel mai bine ar fi sa clarifici cu Ionela daca chiar sunteti "prietene", pentru ca, din cate am citit... nu asa face o prietena adevarata big grin Nu trebuie sa te simti prost pentru o nota ce ai primit-o pentru ca ai invatat, din contra, e meritul tau, felicitari! Daca nu o sa iei in seama tot ce zice Ionela ti-ar fi mai usor, si oricum cine te cunoaste afla singur adevarul nu de la altii happy parerea mea: alege-ti bine prietena si nu mai lua in seama toata barfele pentru ca iti faci tie rau si nu cred ca merita.happy

10 răspunsuri:
| Vizitiul a răspuns: