| ionutz_3878 a întrebat:

Buna seara, ma numesc george ionut si am frumoasa varsta de 17 ani. Sunt elev in clasa 11-a la un liceu din judetul meu.
Din pacate am inaltimea de 1, 56 spun din pacate deoarece multi fac misto de inaltimea mea. In fata lor nu arat supararea pe care o am in sufletul meu dar cand ajung sa fiu singur in casa incep sa ma apese niste ganduri negre care nu ma lasa sa traiesc.Eu la scoala stau in ultima banca, nu e nici o problema vad de acolo dar doamna de romana mi-a spus ca sunt mic si prapadit. Vreau sa ma spun ca si din cauza asta m-am suparat. Eu sunt foarte timid de felul meu si la scoala nu prea socializez cu colegii.va rog dati-mi un sfat bun sa scap din aceasta depresie!

Răspuns Câştigător
| xBlonde a răspuns:

Buna ionut! Crede-ma ca si eu sunt complexata de faptul ca sunt mica...la 14 ani am 1.55.Dar mie nu imi pasa de ce spun ceilalti:p, ma simt bine in pielea mea.Hmm ce sa zic faptul ca nu socializezi prea mult poate iti sta in caracter cum esti si mai timid.In primul rand nu te mai gandi la ce spun ceilalti. Daca vrei sa mai cresti ai putea face vreun sport.Acolo iti poti face si prieteni.Sau niste activitati extra-scolare, ce iti place sa facilaughingincearca sa socializezi cu lumea ca nu te papa! Si nu te mai gandi ca ai inaltime micaoh go on, te compenseaza alte calitati. Daca nu ai putea merge la un psiholog-sigur te poate ajuta.

7 răspunsuri:
| Trolli a răspuns:

Buna Ionut,
De ce nu incerci sa faci un sport? Pe langa faptul ca te va ajuta sa cresti in inaltime, vei avea si o atitudine mai buna fata de tine insuti si vei cunoaste persoane noi, poate pe viitor chiar prieteni buni. E adevarat ca fetele in general prefera baietii mai inalti, dar daca ai o stima de fata de tine, acest lucru se va vedea. Aveam in clasa un baiat cam de aceiasi inaltime, era amuzant, sigur pe el, si nu lasa pe nimeni sa-si bata joc de el. Si avea prietene, chiar mai inalte ca el. Ai incredere-n tine, nu fii complexat.

| DeliaMarius a răspuns: