| Loriana97 a întrebat:

Buna,TPU. In primul rand vreau sa le multumesc tuturor celor care mi-au raspuns la intrebarea din aceasta saptamana, m-au ajutat foarte mult sfaturile lor.Ca sa intelegeti mai bine de ce pun astfel de intrebari, o sa va spun situatia mea actuala : sunt studenta in anul 1 (nu conteaza la ce universitate si/sau la ce facultate ), am un frate in clasa a XII-a (nu conteaza liceul, profilul sau orasul in care e elev), am parintii (nu conteaza daca lucreaza sau ce lucreaza).Am o familie normala ca voi toti.Problema mea este ca mama mea s-a apucat de baut,a mai avut o astfel de problema inainte, am crezut ca si-a revenit, dar nu a facut-o.De cand si a reluat acest obicei prost,am inceput sa nu mai avem liniste in casa.Ce as putea sa fac? De fiecare data cand discut cu ea nu rezolv nimic si tatal meu pateste la fel. Tatal meu si cu mine ne am gandit sa o ducem la psiholog, stiu ca o masura cam drastica, dar numai avem ce face.Cum as putea sa o fac sa inteleaga ca nu e bine ceea ce face? Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

5 răspunsuri:
| Ineys a răspuns:

Cand o prinde tatal tau cu sticla-n man, jap una peste sticla sa se faca praf, cea mai buna solutie. ATENTIE, nu peste fata, peste STICLA.

| totuldesprenaturasiaventura a răspuns:

Acum mai multi ani se gaseau la plafar anumite produse antialcool.nu stiu daca se mai gasesc astazi.se numea parca antialcool.se puneau cateva picaturi in bautura si isi faceau efectul.

| Loriana97 explică (pentru totuldesprenaturasiaventura):

Chiar crezi ca o sa mearga? Imi pare putin cam periculos, nu vreau sa o indop pe mama mea cu pastile, vreau decat sa inteleaga ca nu e bine ceea ce face si sa isi revina din aceasta stare.Sa zicem ca daca iau astfel de pastile si le pun in bautura, cum pot sa fiu sigura ca nu o sa aiba efecte adverse.Si mai important odata ce se "vindeca", cum pot avea garantia ca dupa ce nu o sa ii mai dau pastilele, nu o sa apuce iar?!

| totuldesprenaturasiaventura a răspuns: