| derEinzelgängerWolf a întrebat:

Buna ziua!

Sunt student si locuiesc cu parintii mei.Sunt o persoana extrem de calma si poate multa lume ma considera banala! Treaba e ca parintii mei sunt niste persoane ok, insa este un lucru care ma enerveaza enorm. Orice lucru bun il fac oricat de important ar fi nu conteaza.In 5 minute uita ambii.Insa daca s-a intamplat sa nu fac ceva din ce mi-au zis(de cele mai multe ori sa uit), fereasca Dumnezeu.Se apuca sa urle la mine si sa imi spuna ca nu mai exista asemenea obraznicie si ca sunt extrem de dezamagiti.Ideea este ca eu sunt intr-adevar o persoana mai ciudata.Adesea ma regasesc cu tot felul de intrebari filozofice in cap si realizez ca pierd cate un ceas stand in fata biroului fara a face nimic.Iar parintii mei sunt oameni foarte agitati cu pretentii pe care eu din pacate nu le inteleg.

Intrebarea mea este:Cum pot sa ma adaptez mai usor la ei sau ce sa fac pentru a-i intelege? Eu incerc dar oticum stiu ca este imposibil sa ii multumesc vreodata(nici macar cu rezultate bune la examene, pentru ca acelea sunt de obicei numai ca sa se laude la alte persoane cu ce copil bun au).Nu vreau sa par ceva persoana instabila emotional, insa de multe ori parca sunt in depresie din cauza lor fiindca efectiv nu stiu cum sa ma comport cu ei ca oricum o sa se termine 'naspa' pentru mine.M-as consulta cu niste prieteni insa nu am deci orice sfat e binevenit!

Va multumesc, va doresc sanatate si fericire cu ocazia sarbatorilor Pascale!

10 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Eu cred ca e nevoia sa urlii si tu la ei daca fac urat in fata ta si asa poate se imblanzesc si cand termini studiile mutate in chirie sa scapi de stres

| paulpaul25 a răspuns:

Niciodata nu o sa poti sa multumesti pe toata lumea si nici macar nu merita sa incerci sa faci asta.