| IsJustAnIllusion a întrebat:

Ce parere aveti despre parintii care sunt obsedati de note si de scoala si care nu se gandesc deloc la copii sau cat de dificili sunt unii profesori?

6 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Nu exista comunicare, nu stiu sa asculte sau copii nu stiu sa vorbeasca

| Bondarel99 a răspuns:

Profesorii cred ca notele reflecta ceea ce stiu copiii lor, ei sunt speriati ca daca vor lua note mici viitorul lor este compromis si dramatizeaza...fac eforturi pentru ca ei sa invete si sa aiba tot ce au nevoie si de asta sunt asa de preocupati ca in ziua de azi e greu sa ai un rost in viata daca nu te spetesti invatand.Deci orice ar face parintii, fie ca iti convine sau nu, ei iti vor doar binele si atat.

| Bondarel99 a răspuns:

Parintii* scuze

| SkyPilot a răspuns:

Parintii sunt obsedati de note si de scoala tocmai pentru ca se gandesc la copiii lor si la viitorul acelor copii. Crezi ca o sa ajungi ca Becali, plin de bani si fara nici un fel de educatie? Eu nu cred!

| pufulescu a răspuns:

E o prostie comunista. Adica incredere prea mare a generatiilor mai batrane in autoritatea de orice fel, in cazul asta profesorul, combinata cu o idee tot comunista, adica faptul ca adolescentul nu e fiinta umana, ci altceva fara drepturi si doar cu obligatii.

| amina a răspuns:

Vorbeste deschis cu ei si explica-le cum sta situatia. Sper ca unele idei sa te ajute mai bine.
Cheia succesului constă în modul în care îţi vei prezenta cauza. Iată câteva sugestii ce te pot ajuta în acest sens:
1. Identifică problema. Scrie mai jos problema asupra căreia tu şi părinţii tăi nu cădeţi de acord.
․․․․․
2. Identifică-ţi sentimentele. Descrie cum te face să te simţi atitudinea părinţilor tăi cu privire la problema în discuţie — de pildă te simţi rănit, trist, penibil sau simţi că nu au încredere în tine.
․․․․․