| Maria1704 a întrebat:

Parintii mei vor sa ma duca cu forta in alta tara, am nevoie de ajutor...
Buna, am 16 ani, traiesc in Romania alaturi de familia mea si sunt eleva la unul dintre cele mai bune licee din oras.
Parintii mei vor sa ma duca fortat in alta tara in cel mai scurt timp, o tara jegoasa in care am trait primii mei ani, un loc oribil unde eram mereu singura, o data am fost hartuita, amenintata si viata mea era pusa in pericul, intr-un oras in care e plin de violatori si infractori si nu poti iesi ca fata singura pe strada.
Ador Romania, tot ce iubesc este aici, iubitul meu, fratele meu, prieteni, colegi, echipa (practic sport de performanta).
Desi le-am explicat parintilor mei ca nu doresc sa plec, ei au zis ca ma vor duce cu forta, imi vorbesc urat, uneori ma lovesc, mereu m-au neglijat, am cam crescut singura, daca ajung in tara aia, nu mai am pe nimeni pentru ca ai mei mereu vor fi plecati cu treburile lor si oricum se comporta urat cu mine.
Am un unchi care are 26 de ani, vreau sa locuiesc cu el, este de acord sa lupte si in instanta pentru mine, insa ai mei au o influenta financiara foarte mare si cred ca pot cumpara totul cu bani...
Va implor din suflet sa ma ajutati...
Au voie parintii mei sa ma duca cu forta in alta tara? Chiar nu se poate face nimic? E legal asa ceva?

7 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Fugi cat te tin labele de la ei apoi cand ajungi la centru de plasament pleci la nea unchi

| romeo78 a răspuns:

Apelează la protecția copilului și cere ajutorul pentru această problemă.
Ai 16 ani, mergi cu unchiul la un avocat.
Pur și simplu, fugi de acasă.
Există centre de protecție a femeilor abuzate, mergi acolo și cere ajutorul.
Nu, cu forța nu te pot scoate din țară.
Chiar la vamă dacă ajungi, poți să nu ieși din țară.

| Zuzu1991 a răspuns:

Norocul tau e ca este vama in tara asta in toate directiile (NU suntem in spatiul schengen, asa ca la vama poti sa urlii ca te scot cu forta
insa da telefon la telefonul copilului: