| Smurf a întrebat:

Pentru cei care sunt studenti la facultati din alte orase, preferati sa stati la camin sa sa inchiriati ceva? Em am inchiriat in primii 2 ani si dadeam o gramada de bani pe niste conditii (nu exagerez) inumane (m-au invadat gandacii si am cheltuit sute de lei pe solutii dar niciun rezultat). Anul asta am mers la camin si sunt chiar foarte fericita de alegerea facuta.Platesc 100 si ceva de lei si mai stau cu 2 fete. Una este cam nesimtita intr-adevar(vine si doarme cu prietenul ei in camera, cu toate ca in prima seara i-am zis ca o sa vorbim despre lucrul asta, ca nu imi convenea). Peste cateva zile, ca sa nu par nebuna i-am zis ca nu ma deranjeaza daca mai vine sa doarma CATEODATA. Iar "cateodata" s-a transformat in " o data la 2 zile". Sunt absurda, nebuna, ca nu imi place sa ramana el acolo peste noapte? Sa nu uit sa mentionez ca se schimba in fata noastra iar eu ca sa imi schimb hainele trebuie sa merg la dus.Doarme pana la 1, 2 iar eu daca vin de la scoala trebuie sa nu fac zgomot sa nu il trezesc.Sunt oare nebuna si inapoiata?

6 răspunsuri:
kongeriket
| kongeriket a răspuns:

Partea cu liniştea ca să nu-l trezeşti este într-adevăr exagerată.
În rest, DA, eşti încuiată, înapoiată şi profund neînţelegătoare şi iraţională. De ce? Pentru că este CĂMIN. Când ai locul tău, faci ce-ţi pofteşte inima... când eşti la cămin, eşti la comun şi toată lumea are drepturi, nu numai tu.
Nu-ţi convine, mergi înapoi la chirie.
Fii tu însă ferm convinsă că dacă o să le meargă bine, de la anul se vor muta împreună ca să nu mai aibă stress cu dintr-astea ca tine.
Şi eu mergeam să dorm în cămin la prietena mea şi ea venea la mine (locuiam pe-atunci amândoi în cămin) şi asta aproape zilnic.
La mine în cameră, nu era niciun stress. Uneori colegii mei de cameră nici nu ştiau că prietena mea a venit sau că e pe-acolo.