| Smurf a întrebat:

Pentru cei care sunt studenti la facultati din alte orase, preferati sa stati la camin sa sa inchiriati ceva? Em am inchiriat in primii 2 ani si dadeam o gramada de bani pe niste conditii (nu exagerez) inumane (m-au invadat gandacii si am cheltuit sute de lei pe solutii dar niciun rezultat). Anul asta am mers la camin si sunt chiar foarte fericita de alegerea facuta.Platesc 100 si ceva de lei si mai stau cu 2 fete. Una este cam nesimtita intr-adevar(vine si doarme cu prietenul ei in camera, cu toate ca in prima seara i-am zis ca o sa vorbim despre lucrul asta, ca nu imi convenea). Peste cateva zile, ca sa nu par nebuna i-am zis ca nu ma deranjeaza daca mai vine sa doarma CATEODATA. Iar "cateodata" s-a transformat in " o data la 2 zile". Sunt absurda, nebuna, ca nu imi place sa ramana el acolo peste noapte? Sa nu uit sa mentionez ca se schimba in fata noastra iar eu ca sa imi schimb hainele trebuie sa merg la dus.Doarme pana la 1, 2 iar eu daca vin de la scoala trebuie sa nu fac zgomot sa nu il trezesc.Sunt oare nebuna si inapoiata?

6 răspunsuri:
kongeriket
| kongeriket a răspuns:

Partea cu liniştea ca să nu-l trezeşti este într-adevăr exagerată.
În rest, DA, eşti încuiată, înapoiată şi profund neînţelegătoare şi iraţională. De ce? Pentru că este CĂMIN. Când ai locul tău, faci ce-ţi pofteşte inima... când eşti la cămin, eşti la comun şi toată lumea are drepturi, nu numai tu.
Nu-ţi convine, mergi înapoi la chirie.
Fii tu însă ferm convinsă că dacă o să le meargă bine, de la anul se vor muta împreună ca să nu mai aibă stress cu dintr-astea ca tine.
Şi eu mergeam să dorm în cămin la prietena mea şi ea venea la mine (locuiam pe-atunci amândoi în cămin) şi asta aproape zilnic.
La mine în cameră, nu era niciun stress. Uneori colegii mei de cameră nici nu ştiau că prietena mea a venit sau că e pe-acolo.
La ea, în camera de cămin, era una cam ca tine, dar parcă nu aşa de bătută în cap dar care s-a potolit instant când i s-a explicat că nu atentez în niciun fel la siguranţa ei şi că intimitatea este pentru "acasă la tine" şi nu pentru căminele studenţeşti unde cu toţii avem aceleaşi drepturi.
Eu m-am mutat cu prietena mea şi am scăpat de dintr-astea. Tu dacă ai făcut pasul invers, suportă consecinţele.
De ce crezi tu că-i mai ieftin? Degeaba?
Hai salut.

| Anca a răspuns:

Smurf, esti indreptatita sa nu accepti chestia asta! Da ok, poate sa vina ala sa doarma acolo, cand voi sunteti plecate acasa, ca mai plecati si voi in weekend.
Da sa vina sa-ti scartaie patu de deasupra ta si sa iti schimbi bluza de pe tine la baie, sa nu poti sa iti iei pijamaua pe tine fara sa se uite unu la tine ca la sora-sa si sa stea ala despuiat desi nu isi doreste nimeni sa-i vada pectoralii ...Chiar ai dreptate!

Eu nu stau in camin si nu as putea sa stau din cauza mai mult motive. unul dintre ele fiind asta, cu venitul persoanelor straine.

Kongeriket, orgiile nu-s pentru camine studentesti ( sau ma rog, n-ar trebui sa fie ). E camin pentru studenti, nu camin de familisti! Asa ca... daca vreti impreuna, va luati chirie, nu sa-si ia celalalt chirie ca sa nu va mai vada pe voi.


Smurf, cea mai buna idee este sa faci o reclamatie la persoana care raspunde de camin!

| zacrazy a răspuns:

Tocmai de-aia stau in chirie rolling on the floor

Serios, te inteleg. Din punctul meu de vedere nu esti nebuna! Fiecare are chestiile sale care-l scot din minti. Ce te scoate pe tine din minti, colegei tale ii face placere.

Mai bine stau in chirie, chiar daca platesc mult, decat sa ajung sa
"omor" o persoana nemanierata, nesimtita, prost-crescuta s. a. m. d.

Bafta cu colega! Te poti consola cu gandul ca faci economie la chirie... Macar ai mai multi bani de cheltuiala!

| Smurf explică:

@kongeriket : Hai te rog sa ma scutesti, el lucreaza nici macar nu e student. Daca ai facut tu asa nu inseamna ca, caminele studentesti sunt hoteluri sau moteluri! Ca avem aceleasi drepturi in camine? Afla ca prietenul meu nu vine sa doarma la mine, cu atat mai mult nu si-ar schimba hainele in fata fetelor alora.Si eu platesc in camera aia si de la inceput trebuie stabilite niste reguli cu care sa fie de acord toate. Daca ar arata macar putin respect nu m-ar deranja atat. Iar in regulament scrie clar ca nu au ce cauta persoanele straine. Daca stau la camin asta nu inseamna ca trebuie sa stau cu 10 persoane in camera, ca vine si sta fiecare dupa cum are chef, ca eu nu ma pot simti confortabil, ca nu imi pot lasa lucrurile unde vreau, ca nu pot avea putina intimitate. Tu esti exagerat, nu eu. Iar jignirile tale nu ma afecteaza. O seara placuta!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Liberatatea noastra se opreste acolo unde afecteaza libertatea celorlalti. De aceea, in opinia mea, cel mai bine ar fi sa te duci sa vorbesti cu administratorul caminului. Nu stiu in ce camin stai si cum sunt regulile, dar unde stam noi, daca administratorul ar afla asa ceva, ar da-o afara in secunda 2. Nu, nu esti inapoiata. Camera voastra e numai a voastra, daca aia doi au chef de frecus, sa-si inchirieze camera la hotel.In locul tau, as incerca mai intai sa vorbesc calm cu ea si sa ii explici ca te deranjeaza faptul ca prietenul ei doarme mereu la voi, facandu-te pe tine, culmea, sa te simti un intrus in camera aceea.

| kittysor a răspuns:

Sincer, il dadeam pe geam afara! Zbura precum porumbelul! Iar ei daca nu-i convenea, n-avea decat sa se duca dupa el!
Cum pot unii oameni sa fie asa nesimtiti?
Zi-i de la obraz atat lui cat si ei ca acolo este camera de camin studentesc nu hotel!