anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut utilizatori TPU...sunt simona si am o mica...mare problema.De la un timp nu ma mai inteleg cu mama.Mai exact de cand tata nu se mai intereseaza de mine, iar noi doua am plecat la bunici.Inteleg ca trece printr-un moment greu, ca ii este dificil sa ma creasca singura.Are 2 job-uri.Cred ca nu e o zi in care sa nu ne certam din nimicuri, asta pentru ca ea exagereaza, si imi scoate ochii, spunandu-mi ca pentru mine munceste si s-a sacrificat toata viata. e adevarat. Dar eu nu am dreptul la replica, stau muta si o ascult.Ma doare cand imi spune ca sunt o idioata, o handicapata si o incapabila.Ca nu o ajut cu nimic. Din fire sunt foarte sensibila (asta pentru ca prin ce am trecut acum cativa ani, m-a marcat)si incep sa plang.Si imi spune ca nu o sensibilizez cu nimic, si sa nu mai joc teatru.Mentionez ca sunt tipul de eleva model, responsabila, iar pentru mine scoala e pe primul plan.Ba chiar m-am certat cu niste foste prietene, din cauza faptului ca parintii lor au spus ca si-ar dori un copil ca mine.In sine mea sunt mandra de asta.Trec in clasa a VI-a, si cand ma gandesc ca incepe un nou an asemanator cu un calvar, imi vine sa imi iau lumea in cap. Poate ca pe parcursul scolii am mai avut momente de rebelitate(pentru ea, faptul ca intarzii acasa un pic, imi manifest dorinta de a nu mai purta aceleasi haine destul de sobre la scoala sau faptul ca stau mai mult la telefon, asta inseamna), dar mi-au trecut repede.Atunci cand o prind in toane bune, ii spun ce am pe suflet, si spun ca as vrea ca ea si cu tata sa fie din nou impreuna, si ca oarecum ma simt complexata de faptul ca stau numai cu ea. Dar stiu ca lucrul asta e imposibil.Pe moment imi spune sa ma linistesc. Oarecum ma compatimeste. Dar a doua zi cand ne certam imi reproseaza ceva de genul: "Acum ii duci dorul lui taica-tau, du-te la el si pleaca de pe capul meu, ca mi-ai mancat viata". Sincer nu mai stiu cum sa procedez. Avand in vedere ca sunt o persoana prea matura pe