Vreau sa stiu si eu ceva despre liceul Emil Racovita din Galati. Are toate profilele? Cu ce medie se intra? Cum sunt profesori? Eu stiu: -matematica -informatica -chimie -romana -engleza Nu...? (mai mult)
Cum activez netu la vodafone(pe telefon)... stiam ca se trimite msj la un numar dar nu mia stiu numarul si ce text trebuie sa scriu in mesaj.
Cine stie unde pot gasi renegade nu paintball ca tot am cautat dar n-am gasit.
Am si eu un program photoinstrument se numeste dar nu gasesc codul de la el. Unde il pot gasi si eu?
Cum accept o invitati in trib pe triburile.ro!?!
Nu pot sa-i schimb de la o poza de la. jpg la. bmp chiar daca i pun numele cu bmp daca dau clik dreapta pe poza la proprietati imi spune tip de file tot jpg aici vreau sa schimb eu nu la nume dau funtitza...? (mai mult)
Am postat mai demult un comment pe youtube la un filmulet despre o melodie si mi-a raspuns cineva insa numai stiu la ce videoclip era acel comment.Cum pot vedea unde am postat commentul acela? E vreo optiune...? (mai mult)
Cum pot sa modific o poza la informatii cum pot sa-i schimb in loc de. jpg sa-i pun. BMP dau fundita cine imi explica sa inteleg
De ce -atunci cand moare un om in Vinerea Mare-nu i se face pomana:D?
Salut: as dori sa stiu de unde pot face rost de jocul [bus driver] fara sa fie demo. Daca stiti...
Im-i puteti spune ce limba se vorbeste in Tailanda?
Pot sa merg sa ma marturisesc si impartasesc daca am menstruatie?
Ce inseamna JOY?
As dori sa stiu care este importanta protejarii mediului inconjurator?
Buna TPU stie cineva cum pot sa ma loghez pe TRILULILU ca am incercat mai multe feluri va multumesc
De ce nu merg mesajele pe privat? voi puteti trimite? ajutati-ma. ce se intimpla? le trimir dar nu mi apar ca si trimise. merci
Va rog spuneti-mi si mie serverele private de metin2! Daca se poate cele cu platosa de King
Ce ar trebui primul lucru facut dimineata?
Se poate downloada AVATAR de pe net?