| asperger3 a întrebat:

A mai patit cineva asta cu cargus?
Livrare reprogramata: Destinatarul solicita livrare la data 24.08. 2017
Mentionez ca NU am fost contactat in niciun fel de curier. PS. Ca sa imi ridic coletul la care depozit sa ma duc? Sunt in apropiere de statia de metrou Aparatorii Patriei

7 răspunsuri:
| dfeel a răspuns:

021 9330 si afli imediat unde e coletul tau.

| P4rAd0x a răspuns:

Ar fi cel mai in regula sa-i suni, 021 9330, indiferent daca vrei sa ii intrebi la care depozit sa te duci sau care este faza cu reprogramarea livrarii.

| asperger3 explică (pentru P4rAd0x):

Am vazut pe net ca nu raspunde nimeni. Multumesc oricum dar cred ca ma duc maine prin tot Bucurestiul de dimineata dupa nesimtitii astia. Macar de aveau bunul simt sa ma sune. In veci mai cumpar de la eMAG cu cardul daca mai vad cargus...

| P4rAd0x a răspuns (pentru asperger3):

La livechat sigur ca nu, ceea ce e un lucru foarte obisnuit in Romania. Macar daca angajau pe cineva sa lucreze si de acasa la Customer Service, dar nu se poate nici macar asa. In fine happy, sigur nu merge la telefon?

| teamleader a răspuns:

Fiecare colet trimis are un cod.Firma care il expediaza iti da si telefoanele de contact ca sa vezi starea coletului tau si cand va fi livrat dar si ora aproximativa.De obicei unii curieri desi au numarul tau de telefon nu suna.Am intalnit unii care au venit si decat au claxonat si in cateva minute se pregateau sa plece.Cand i-am intrebat de ce nu m-au sunat a motivat ca nu este semnalul bun si nici telefonul meu desi ers scris corect pe colet.Totul tine de educatia curierului care nu realizeaza importanta muncii lui si de ingamfarea unora. Sfat...Ia legatura cu sediul firmei de curierat si identificarea coletului dar si stadiul de livrare.Success

| asperger3 explică (pentru teamleader):

Si eu am patit sa ma sune la interfon si sa imi lase bilet.
PS. Multumesc tuturor