| Simona557 a întrebat:

Bună! De câteva zile întâmpin o problemă cu televizorul Vision Touch model VTTV A40FHDS Smart Led. Anume, îmi apare în colțul dreapta jos mesajul "nu e disponibil" de fiecare dată când încerc să intru în meniu. Nu răspunde la nicio comandă, nu pot intra în setări, meniu, YouTube, nimic, îmi apare doar acel mesaj. Am incercat de mai multe ori să îl scot din priza, l- am lăsat și ceva timp așa, dar nu a funcționat. V-as fi foarte recunoscătoare dacă mi-ați putea spune cum să rezolv sau cum ați rezolvat dacă ați întâmpinat același lucru. Mulțumesc anticipat!

1 răspuns:
Bula
| Bula a răspuns:

Verifica, daca-ti functioneaza telecomanda!
In capatul frontal al telecomenzii este un Led, de lumina infrarosie (care nu se vede cu ochiul liber).
Indreapta camera telefonului spre acel Led si apasa butoanele telecomenzii, care nu raspund ("Meniu", etc.). La apasarea butoanelor, acel Led de pe teecomanda trebuie sa se vada ca se ilumineaza.
1. Daca nu se ilumineaza Led-ul telecomenzii (vazut prin camera telefonului! ), atunci schimba bateriile din telecomanda cu altele noi, alcaline! Dupa schimbarea bateriilor, telecomanda ar trebui sa functioneze. Daca nu, mai verifica odata cu telefonul!

2. Daca prin telefon se vede Led-ul ca se ilumineaza la apasarea butoanelor, dar telecomanda u fuctioneaza, atunci televizorul trebuie re-softat. In acest caz apeleaza la un depanator TV!