| bogdan_5147 a întrebat:

Sall, am si eu o intrebare pentru cei care au dat la medicina. Ce se cere la examen? Din cate am inteles la cluj pentru stomatologie se da si din Biologie si din Chimie. Se poate alege materia adica, clasele 9-10 sau 11-12? Sunt grele examenele?

Răspuns Câştigător
| saymoon a răspuns:

Scuze, Bogdan, nu sunt studenta, dar am fratele mai mare student la medicina in primul an, si stiu ce i a cerut.
Deci, se poate alege intre biologie si ghimie ( la care stii ca te descurci cel mai bine), si nu, nu se poate alege materia de pe un anumit an sau doi.Se da din toti anii de liceu.
Este mai mult decat greu, fratele meu a dat la chimie, si am inteles ca au fost un set de 100 de intrebari, care bineinteles erau foarte grele. Au candidat multi pentru un singur loc, fiind cea mai buna facultate de medicina din tara.Nu este deloc usor, el a luat 8, si cev, a reusit la fara taxa, dar era bine si daca intra cu taxa, dar au fost care au picat pe capete, elevi foarte buni care au picat.
Oricum nu se compara cu ce faci in liceu, e greu, iar eu ma uit la el, cum se chinuie de mult, invata o gramada, si nu doarme mai mult de 4- 5 ore pe noapte.
Oricum daca te hotarasti sa d ai la un anumit obiect din cele doua, atunci ar trebui sa faci putina pregatire iar daca esti a 12 a, sa te apuci sa faci si in particular exercitii.Nu vreau cumva sa te sperii, Doamne fereste, doar sa te avertizez la ce te ar astepta. ( Oricum tot asta am sa fac si eu).
E greu dar, eu iti urez mult noroc si spor de invatat.

1 răspuns:
| Domyno a răspuns: