anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

in urma cu 1 an am cumparat un kit de tastatura si mouse Microsoft de la Emag,s-a stricat tastatura si doresc sa returnez produsul,problema este ca am pierdut garantia si bonul fiscal, mai am 2 ani garantie,ce as putea sa fac, nu pot sa raman cu ele pe cap?

11 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Produsele se returneaza in 30 zile nu dupa 1 an.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru suntserios):

Deci nu as putea sa primesc banii inapoi nici daca as avea garantia?

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Nu te lua dupa individul ala de mai sus. Raspunde doar de dragul de a raspunde. Ai garantie pe mai multa vreme (probabil 2 ani). Intra pe contul tau si vezi la " comenzile mele/detalii comanda/factura si apare un numar". De acolo o dai jos si o printezi.
Apoi intrii in " Garantiile mele" si-ti apare " descarca garantia" daca, insa, garantia este de la producator si nu-ti apare acolo ia legatura cu magazinul. http://www.emag.ro/info/contact-relatii-clienti

| Valentinaldoilea a răspuns:

Garantia de 3 ani este pentru reparatii. Returul se face in maxim 30 de zile. Daca nu le ai...
Ciudat ca ti s-au stricat dupa un an. Inseamna ca le folosesti din plin, nu era defect din fabricatie.

suntserios
| suntserios a răspuns (pentru Salontanul):

Looool, intrebarea era destul de clara. Are un produs cumparat acum 1 an si vrea sa il returneze. Returneaza tu la eMAG un produs dupa 1 an de folosinta si pe urma comenteaza ca eu vorbesc prostii...

suntserios
| suntserios a răspuns (pentru anonim_4396):

Garantia nu inseamna sa primesti banii inapoi, inseamna sa iti repare produsul sau in cel mai bun caz sa il inlocuiasca

Salontanul
| Salontanul a răspuns (pentru suntserios):

Vorbesti aiurea. Garantia este pentru cazul cand se strica nu ca s-o pui in rama. Eu am returnat un monitor cu o luna inainte de a expira. Mi l-au inlocuit. Nu ma contrazice ca eu stiu din practica nu din ce citesti tu pe net si apoi dai raspunsuri aiurea.

suntserios
| suntserios a răspuns (pentru Salontanul):

Pai, prietene, te contrazici singur. Inlocuierea produsului intra in garantie, retunarea lui e cu totul alta treaba.

Salontanul
| Salontanul a răspuns (pentru suntserios):

Pai si ca sa-l inlocuiasca nu trebuie sa-l returnezi? Esti roman? Dar mai bine te blochez. Am vazut raspunsurile date de tine si m-am convins ca ai ceva probleme cu sanatatea!

suntserios
| suntserios a răspuns:

Mihocs... dupa ce te lamuresti ce faci cu tastatura si cum o dai in garantie sa ii transmiti si lui Salotanul sa isi aduca aminte cate zeci de intrebari i am raportat la aria auto unde raspundea aiurea, raspunsuri care i au fost sterse de admini pentru dezinformare si informatii eronate, iar el acu ii se pune pata cand nu pricepe intrebarea
. in spiritul puletic al TPU, imi da ignore, ca si restul care nu accepta sa fie corectati. Ureaza i spor la dezinformare.

MS frumos.

anonim_4396
| anonim_4396 explică (pentru suntserios):

Nu ma asteptam la atatea contradictorii, am inteles ca in primele 30 de zile poti returna si primi banii inapoi,eu asta doresc, nu reparatie sau inlocuire, asa ca o sa imi bat capul singur sa repar tastatura si in viitor o sa o vand, alta solutie nu gasesc, oricum multumesc tuturor pentru raspunsuri.