anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

OFER FUNDA!

Aceasta intrebare sunt pentru persoanele care joaca "Episoade:Choose Your Story"

Am câteva nelamuriri in legătura cu atunci când SCRI o poveste pe aceasta aplicație:

1) Cum miști background-ul in diferite direcții?

2) Cum faci ca cititorul sa facă o alegere?

3) Cum faci ca cititorul sa aleagă numele personajului sau/iubit/etc ce personaje alegi tu ca ei sa le pună numele?

4)Cum faci ca cititorul sa aleagă cum vrea sa arate personajul?

5)Cum faci sa apăra Personaje bebeluși in povestea ta?

Va rog mult sa ma ajutați! Va ofer Funda!

2 răspunsuri:
| LibroHacker a răspuns:

Nu joc acest joc in schimb am gasit ceva solutii pe diferite forumuri.

1.Ai nevoie de "looping background" care din ce am inteles sunt "speciale"
2.Nu am gasit o solutie dar presupun ca te poti baza pe solutia oferita la numarul 3
3. label first_name_input
input What's Your Name?|What's Your Name?|Done(NAME)

if (NAME is "") {
NARRATOR
You do need a name.
goto first_name_input
} else {
continue
}

And then if you want to refer to the name the reader put, you say, for example:
Example:
TOD (talk_greet)
Hello, what's your name? I'm Tod.

READER (talk_greet)
Hi, Tod! I'm [NAME]. Nice to meet you!

TOD (talk_excited)
You too, [NAME]!

4. Solutia a fost oferita de "Harriet" pe acest website : https://www.chaptercheats.com/......nswers.htm

5. Solutie oferita de "WL"
Iată un ghid mai detaliat referitor la a face copiii în mod specific, care a fost răspunsul meu la cineva care a întrebat despre asta ceva timp în urmă:

Pentru a schimba dimensiunea (și poziția) caracterului, este necesară direcționarea la fața locului. O să explic acest lucru doar în caz. Dacă știți deja acest lucru, atunci puteți sări peste acest lucru.
O declarație la fața locului arată ceva asemănător cu: spotul @CHAR a b c în zona 1 la nivelul d
A = Dimensiunea personajului. Aceasta este o zecimală care variază de la 0 la 2. Ai putea avea ceva de genul 0.8, 0.95, 1, 1.1 pentru acesta.
B = Cât de departe este stânga sau dreapta caracterul pe ecran. O valoare mai mare înseamnă un drept suplimentar.
C = Cât de mare este caracterul pe ecran. O valoare mai mare înseamnă mai mare.
D = stratul acestui caracter în raport cu alte caractere. 0 = acest caracter spot este în fundal; 1 = centru; 2 = cunoștințe noi.

Deci, puteți schimba valorile a, b, c (și d, dacă este necesar pentru stratificare, altfel puteți omite întreaga secțiune în albastru) pentru a schimba dimensiunea și poziția caracterului.

Direcționarea la fața locului are ca scop experimentarea pentru a avea dreptate. Dacă vă ajută, vă recomandăm să creați o poveste suplimentară doar pentru a testa locațiile spot. Puteți folosi, de asemenea, acea poveste pentru a testa tot felul de alte lucruri de regie.

Pentru a face copiii, cred că ceea ce este la fel de important (ca schimbarea dimensiunii și înălțimii) este de a imbraca personajul pentru a arăta mai tânăr și a face ca personajul să pară și mai tânăr. O mare problemă în ceea ce privește diminuarea pur și simplu a dimensiunilor este că personajele păstrează același raport cap-corp ca și adulții (și raportul braț-corp). Există doar atât de multe lucruri pe care le puteți face pentru a face caracterul mai scurt (folosind o valoare mai mică pentru c), fără ca acesta să pară prea ciudat datorită brațelor lungi.

Aceasta înseamnă de obicei că veți avea nevoie de coafuri "simple" și mai puțin elaborate (cum ar fi o coadă pentru fete), buze mici și ochi fără machiaj (evitați întunericul pentru fete).

Puteți încerca acest lucru pentru a face un copil (fată), dar probabil că va trebui să îl ajustați puțin pentru a vă satisface nevoile în ceea ce privește poziționarea.

Code:


@CHAR spot 1 150 -40 in zone 1

Un copil mai în vârstă (fată):

@CHAR spot 1.1 150 50 in zone 1

Sursa : http://forums.episodeinteractive.com,aici poti gasi, intreba, sau ajuta alte persoane cand vine vorba de acest joc.

| AmaidesuSky a răspuns (pentru LibroHacker):

Nu am prea înțeles dar totuși mulțumesc de ajutor! Voi mai aștepta și alte răspunsuri pentru a pune funda!