anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt un fan vechi al metinului mt2 steel si vreau sa va zic ca imi doresc sa ma mai pot juca. Dar nu stiu de ce nu pot intra pe site-ul lor. Deocamdata nu am pc dar e in curs de facere, si eu incerc sa intru pe site-ul lor de pe un telefon Samsung galaxy mini 2. Asta sa fie problema? Sa nu pot intra la ei ca incerc de pe un telefon? Am incercat si pe sie-ul lor si pe forum si la amandoua imi da o eroare de genu: 403 forbiden.eva de genul. Eu sper sa fie doar o defectiune la ei si eu sa fiu ok. Pt ca imi doresc sa ma reapuc de mt2 steel. Am si cont de 156 cu kici moduri obtinute cu greu si nu vreau sa las contul chiar asa. Imi doresc sa ajumg la 250. Deci voi ce ziceti, mai e functionabil metinul sau l-au inchis? Mi-ar face placere daca mi-ati da o adresa de mess ca sa discutam diverse probleme si poate ne vedem chiar in joc. Va rog mult raspundeti serios si nu la misto, sunt incepator la pus intrebari happy

Răspuns Câştigător
| νισяєℓ a răspuns:

Pai eu am intrat de pe un telefon mai demult pe site si a mers site-ul nu are nimic mie imi merge sigur e de la telefon.

1 răspuns: