| Sandman95 a întrebat:

Am comandat o pereche de adidasi de pe sneakerstudio.ro, nu-mi era numarul bun, l-am returnat. Magazinul fizic e in Polonia, au si call center in Romania la care nu raspund. Coletul a ajuns in Polonia pe 20 noiembrie, astia din Romania nu raspund la telefon, la mail raspund dar zic ca ma rezolva si nu m-au rezolvat. Pe site-ul lor zic ca in 14 zile iti transfera banii inapoi. Bullshit! Au trecut 30 zile. As vrea sa fac o reclamatie la ANPC, dar fiind ca magazinul fizic in Polonia, nu cred ca pot face nimic astia. M-am uitat pe pagina lor de Facebook (cam tarziu) si am vazut ca multe persoane nu si-au primit banii inapoi. Exista undeva vreun organ european care se ocupa cu asa ceva?

1 răspuns:
floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Trebuia să fii si tu mai atent, la siteurile de unde vrei să cumperi online. Nu te mai avânta așa...
Acum, pe bune, în toate magazinele online din Romania, nu puteai găsi ceva asemănător sau la fel de calitativ? Păcat.
Vezi că au si polonezii ceva asemănător cu ANOPC, numit
OKiK (Ochrony Konkurencji i Konsumentów)/Protecția consumatorului

Scrie-le un email, dar nu în limba română, cel putin in engleza, dar atașează si o copie a facturii si alte dovezi, dacă mai ai. Roagă-i să îti trimită un răspuns.
Adresa:
porady@dlakonsumentow.pl

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
http://www.uokik.gov.pl/kontakt.php