anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Banuia dna diriginta ca e ceva in neregula la o scutire medicala pentru scoala si a zis ca o trimite nu stiu unde, la directia de sanatate sa o verifice. Intr-adevar am modificat data de acolo, poate cineva sa verifice data in afara de medicul de familie? Initial a zis ca o trimite sa o verifice pentru ca am prea multe scutiri si a zis ca sunt cumparate, nu a zis ceva de data ei, dar sunt de la medicul de familie dar am mai adaugat eu cateva zile. Ms anticipat

6 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Clar, ai facut fals in acte. Ti se va scade nota la purtare iar absentele nu se vor motiva.

| bogdyZ a răspuns (pentru darrio2007):

Și dacă ii zic ca poate a greșit data pe care a pus o pe pc iar cea de pe scutire e buna? Sau orice scuza

| darrio2007 a răspuns (pentru bogdyZ):

Adica vrei sa te scoti tu? Nu merge cu de-astea, copile. Ai spus clar ca ai modificat data.
Asuma-ti greseala facuta.

| darrio2007 a răspuns:

In cel mai fericit caz pentru tine.

| Simpatic a răspuns:

Ai dat-o si ai fugit
eu as propune o masura ca intrebarile (mai ales acestea de tip "frauda" ) sa ramana aici cu usernameurile voastre, sa nu se poata stergewinking

| Violleta2022 a răspuns:

@ bogdyZ:

Sigur ca poate sa verifice, fiindca este un document oficial eliberat de medic si aceste adeverinte au o anumita serie, care este inregistrata in dosarul de registartura al medicului, unde se inregistreaza tot, pacientul, data consultatiei, boala, diagnosticul, tratamnetul si daca s-a dat scutire emdicala intre ce zile.

Daca diriginta a vazut ca ai falsificat un document legal, are dreptul sa-l trimita spre verificare, iar tu te poti alege cu dosar penal, pentru falsificarea unui document legal.

https://www.tpu.ro/utilizator/acboyx