| Anna :) a întrebat:

Ce credeti? Presa scrisa sau presa audio -vizuala are impact mai mare asupra publicului? De ce?big grin... Dau fundita :-X tongue

Răspuns Câştigător
nony
| nony a răspuns:

Impactul este resimtit individual, dupa fiecare om si felul lui de a percepe lucrurile sau de a crede orice baliverná de la Tv sau Radio.
Mai mult, cred ca este un foarte bun instrument de manipulare (in masá).si in ultimii ani, a devenit o putere in fiecare stat.
CNN, BBC.sunt monstri televiziunilor de stiri din America.si fac milioane de dolari profit anual.
DA are influentá foarte mare asupra publicului happy

6 răspunsuri:
mira
| mira a răspuns:

Impactul cel mai mare il are TV, fiindca opereaza cu imagini si pentru ca aici stirile se succed una dupa alta nedand telespectatorului timp de gandire si posibilitatea de formare a propriei opinii.In presa scrisa se poate reveni asupra celor citite pentru aprofundare sau reinterpretare.

aqualuna
| aqualuna a răspuns:

Se spune ca o imagine face cat 1000 de cuvinte, in plus, sunt tot mai multi cei care prefera sa asculte si sa priveasca decat sa citeasca.

| Dianna a răspuns:

Are mare impact pentru ca romanii, si in general oamenii, se ghideaza dupa spiritul de turma! A zis unu ca e criza, au intrat toti in panica si se gandesc de 364325 ori inainte sa cumpere o panie, ca de, e criza!
Are impact, da impactul asta e negativ si face rau!
A cazut guvernul, vaiiiiiiii. a cazut guvernul! ce facem? ce`o sa se intample cu noi? vai vai!
da...asta se intampla la noi happy!
ne ghidam dupa barfe si vorbe aiurea!

| angella1972 a răspuns:

Eu as paria pe audio-vizual, nu degeaba se spune ca presa este o putere in stat.de multe ori fapte care trec neobservate, devin sesizari in momentul in care presa le prezinta.la fel si solutionarea anumitor cazuri am observat ca se face mai repede atunci cand sunt urmarite de presa, de ex la gradinita la fiul meu, directoarea primea mereu reclamatii pentru violenta asupra copiilor, dar inspectoratul musamaliza mereu cazul, pana cand un parinte a chemat un post de televiziune, si-atunci inspectoratul s-a autosesizat si a mutat la alta gradinita respectiva persoana.

| sigmanet a răspuns:

Publicitatea audio-video are un impact mai mare asupra populatiei pentru ca oamenii raman cu anumite elemtene audio sau video si asociaza foarte repede imaginea cu produsul. Legat de conversie, cam greu de spus. De multe ori, publicitatea vizuala-audio este pentru a forma un brand sau a reamintii populatiei ca exista un brand. Reclamele din offline sunt bune pentru actiuni, campanii si produse aflate in offlinehappy.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Bună.
Ambele merg mână în mână.
Sunt destui care urmăresc știrile de la televizor, dar sunt mulți și care citesc ori ascultă la radio.
Fiecare după posibilități și preferințe.
Pa, pa.