| Anna :) a întrebat:

Ce credeti? Presa scrisa sau presa audio -vizuala are impact mai mare asupra publicului? De ce?big grin... Dau fundita :-X tongue

Răspuns Câştigător
nony
| nony a răspuns:

Impactul este resimtit individual, dupa fiecare om si felul lui de a percepe lucrurile sau de a crede orice baliverná de la Tv sau Radio.
Mai mult, cred ca este un foarte bun instrument de manipulare (in masá).si in ultimii ani, a devenit o putere in fiecare stat.
CNN, BBC.sunt monstri televiziunilor de stiri din America.si fac milioane de dolari profit anual.
DA are influentá foarte mare asupra publicului happy

6 răspunsuri:
mira
| mira a răspuns:

Impactul cel mai mare il are TV, fiindca opereaza cu imagini si pentru ca aici stirile se succed una dupa alta nedand telespectatorului timp de gandire si posibilitatea de formare a propriei opinii.In presa scrisa se poate reveni asupra celor citite pentru aprofundare sau reinterpretare.

aqualuna
| aqualuna a răspuns:

Se spune ca o imagine face cat 1000 de cuvinte, in plus, sunt tot mai multi cei care prefera sa asculte si sa priveasca decat sa citeasca.

| Dianna a răspuns:

Are mare impact pentru ca romanii, si in general oamenii, se ghideaza dupa spiritul de turma! A zis unu ca e criza, au intrat toti in panica si se gandesc de 364325 ori inainte sa cumpere o panie, ca de, e criza!
Are impact, da impactul asta e negativ si face rau!
A cazut guvernul, vaiiiiiiii. a cazut guvernul! ce facem? ce`o sa se intample cu noi? vai vai!
da...asta se intampla la noi happy!
ne ghidam dupa barfe si vorbe aiurea!

| angella1972 a răspuns: