| dEaaax a întrebat:


Buna! As avea si eu nevoie de cateva pareri.
Sunt studenta in primul an la buget. Eu nu am vrut sa fac aceasta facultate ( desi acest amanunt este oarecum mai mult sau mai putin important) si as dori sa ma retrag. Am discutat cu parintii si mi-au spus ca ma sustin sa dau din nou admiterea acolo unde as fi vrut de prima data, dar se pune urmatoarea problema : pot intrat tot la buget? Stiu ca din cei 3 ani de buget garantati de stat doar 2 vor fi bugetati la noua facultate, dar este posibil sa las ultimul an la taxa?
O alta problema este faptul ca sunt inscrisa si la modulul psihopedagogic. Este posibil sa il continui la facultatea la care va urma sa ma inscriu sau va fi necesar sa il incep din nou? El este la buget acum. Voi pierde bugetul la acest modul?
Va multumesc anticipat!

Răspuns Câştigător
| ElenaSA a răspuns:

Cred ca trebuie discutat la facultatea la care intri. Fiecare facultate are propriile reguli. Ar putea fi o intelegere intre facultati cu privire la modul. Dar si modulul poate fi diferit de la o facultate la alta. Toate aceste discutii se pot purta in momentul in care intri la cealalta facultate-la secretariatele ambelor facultati discuti.

2 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu poti fi in primul an tot la buget ci doar cu taxa.
Abia din al doilea an, daca regulamentul facultatii permite si ai media necesara poti fi pe un loc bugetat.

| dEaaax explică:

Am gasit o solutie pana la urma. Multumesc frumos happy