| Tuia1 a întrebat:

Bună, sunt student în anul I și beneficiez de bursa socială, as vrea ca pe timpul vacanței sa ma angajez, voi pierde bursa la toamnă, din cauza venitului pe timpul verii?

3 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu spui motivul pentru care primesti bursa sociala, aceasta putand fi primita pe mai multe motive.
Daca este vorba de venitul pe membru de familie atunci numai tu il vei sti si vei putea calcula daca se incadreaza sau nu dupa ce aduni venitul obtinut de tine cu a celorlalti membri ai familiei.
Daca se incadreaza nu pierzi bursa sociala.

| Tuia1 explică (pentru Ioandelasal):

Despre venit este vorba, suntem întreținuți doar de mama, și din această cauză as vrea ca pe timpul verii sa ma angajez, dar am înțeles ca se va pune și venitul meu obținut în urmă cu 3 luni, chiar dacă în momentul acela nu voi mai lucra!

| Ioandelasal a răspuns (pentru Tuia1):

Asa m-am gandit si eu.
In functie de venitul tau, cumulat cu al mamei si impartit la numarul membrilor de familie poti afla daca vei mai primi sau nu bursa sociala.
Conform Criteriilor de acordare a burselor şi a altor forme de sprijin material pentru studenţii şi cursanţii din învăţământul superior de stat, învăţământ cu frecvenţă, aprobate prin Ordinul MEN nr. 3392/2017, cu md. si compl. ulterioare, citez:
"ART. 6.
(1) Bursele sociale se acordă, pe baza prevederilor regulamentului propriu stabilit de către senatul universitar, la propunerea Consiliului de administraţie, ca urmare a consultării cu reprezentanţii studenţilor, inclusiv organizaţiile studenţeşti din universitate.  
(2) Beneficiarii burselor sociale sunt:  
a) studenţii orfani de unul sau ambii părinţi, respectiv pentru care s-a dispus ca măsură de protecţie plasamentul şi care nu realizează venituri peste plafonul pentru acordarea bursei sociale;