| Andrusk2 a întrebat:

Buna!
Sunt un șofer începător si azi am patit ceva cam nasol pentru mine.
Mergeam pe o străduța, iar acea strada era înfundată pentru ca se lucra. Am dat sa fac stanga pe strada opusa si cand am virat, am atins putin panoul acela care anunta ca se lucreaza si a cazut pe jos. Masina nu are nimic, insa ma simt jenat de ceea ce am facut. Daca cumva era cineva prin preajma si mi-a facut poza, pot primi amenda sau ceva? Imi e foarte rusine.

5 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Cine da amenzi pe baza de poza?
ce amenda ti-ar da?

| Holiday a răspuns:

Stai calm ca nu iei nicio amenda.

| anonim3248 a răspuns:

Mai ai mult până să te simți jenat că faci ceva cu mașina.

| Parakeets a răspuns:

Hei!
În primul rând zic să te calmezi.
Nu ai făcut nimic rău, dar totuși dacă simți și cea mai mică mustrare de conștiință, e un semn că ar trebui să fii mândru, nu jenat. Asta denotă faptul că pe viitor, la un accident serios, vei avea conștiința necesară să simți ce trebuie și să acționezi în cauză. Deci nu să fugi sau să ascunzi fapta.
Și știu că pare dramatic, dar da, deja în trafic, e inevitabil ca măcar o dată în viață să nu-ți pui viața la bătaie, atât pe a ta, cât și pe a altora și să nu fii martor la ceva ce poate, premediat, nici nu ești vinovat, dar vei fi vinovat.
Acum eu zic să mulțumești lui God că acolo era doar un semn și nu un animăluț cute sau un om în carne și oase. happy

Și clar să nu te lași după incidentul ăsta. happy Când am avut primul meu accident rutier, psihologul meu mi-o spus ca să nu mă las și să merg înainte, poate chiar să mai fac un drum în orașul ăla sau (în cazul fricii mele) sensul giratoriu. Vreau să-ți spun că de atunci mereu intru cu sufletul cât un purice într-un sens giratoriu, dar o fac. Nu mă las. Ba chiar și în sensuri necunoscute, car par mai periculoase. Dar nu mă las. Nici tu să nu o faci. Experiența de azi, trebuie să te îmbărbăteze, nu șocheze.
Succes și cât mai multe drumuri line! happy