anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce parere aveti de rezultatele de la Europarlamentare?

Răspuns Câştigător
leonardk
| leonardk a răspuns:

Era imposibil sa nu castige buzata lui tata ca doar s-au tiparit 22.000.000 buletine de vot. Am votat de la cel cu tzata in gura pana la cel cu barba sura ca sa iasa mascarada asta.

20 răspunsuri:
mira
| mira a răspuns:

Electoratul nostru este confuz si neinformat, iar smecherii il amagesc usor. Mira

ValiMocanu
| ValiMocanu a răspuns:

Care rezultate? Pe cine reprezinta ei? 31% din 27% ce inseaminea? 8, 37% asta e scorul PSD-ului. I-au votat 8, 37% dintre romani, iar ei clameaza ca sunt marii castigatori. Daca vom continua sa socotim, ajungem la niste cifre ridicole. Vadim si Becali au adunat voturile a 2, 29% dintre romanii cu drept de vot. Asa ca, eu personal cred ca nu sunt relevante rezultatele.
P. S. Sunt unul dintre cei care merg intotdeauna la vot, pentru ca nu inteleg sa decida altul pentru mine.

leonardk
| leonardk a răspuns:

O analfabeta, un nebun si un paranoic. Dincolo de ei nu mai reusesc sa vad. Cred ca sunt tot unchi, matusi, amante sau finantatori (de campanii). Noi votam - ei aleg.

leonardk
| leonardk a răspuns:

Cu ce ne-am ales? Cu 40.000 euro platiti lunar pentru fiecare papagal roman care doarme in Parlamentul European ca aici nu mai aveau loc. Acolo sunt banii dvs!

leonardk
| leonardk a răspuns:

Nebunul e CVT (macar asta s-a scrintit din invatatura).
Paranoicul e GB (scrintit de prea multi bani - pac pac).

leonardk
| leonardk a răspuns:

Ptr Supersx - spun doar ce vad. Nu cred ca am nevoie de o baza mai solida decat cea pe care au creat-o ei prin comportament. Ai o alta parere? Expune-o te rog!

| elena a răspuns:

Bune, da' bune rau.

| selef a răspuns:

Ne reprezinta.

| giovana a răspuns: