anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce parere aveti de rezultatele de la Europarlamentare?

Răspuns Câştigător
leonardk
| leonardk a răspuns:

Era imposibil sa nu castige buzata lui tata ca doar s-au tiparit 22.000.000 buletine de vot. Am votat de la cel cu tzata in gura pana la cel cu barba sura ca sa iasa mascarada asta.

20 răspunsuri:
mira
| mira a răspuns:

Electoratul nostru este confuz si neinformat, iar smecherii il amagesc usor. Mira

ValiMocanu
| ValiMocanu a răspuns:

Care rezultate? Pe cine reprezinta ei? 31% din 27% ce inseaminea? 8, 37% asta e scorul PSD-ului. I-au votat 8, 37% dintre romani, iar ei clameaza ca sunt marii castigatori. Daca vom continua sa socotim, ajungem la niste cifre ridicole. Vadim si Becali au adunat voturile a 2, 29% dintre romanii cu drept de vot. Asa ca, eu personal cred ca nu sunt relevante rezultatele.
P. S. Sunt unul dintre cei care merg intotdeauna la vot, pentru ca nu inteleg sa decida altul pentru mine.

leonardk
| leonardk a răspuns:

O analfabeta, un nebun si un paranoic. Dincolo de ei nu mai reusesc sa vad. Cred ca sunt tot unchi, matusi, amante sau finantatori (de campanii). Noi votam - ei aleg.

leonardk
| leonardk a răspuns:

Cu ce ne-am ales? Cu 40.000 euro platiti lunar pentru fiecare papagal roman care doarme in Parlamentul European ca aici nu mai aveau loc. Acolo sunt banii dvs!

leonardk
| leonardk a răspuns:

Nebunul e CVT (macar asta s-a scrintit din invatatura).
Paranoicul e GB (scrintit de prea multi bani - pac pac).

leonardk
| leonardk a răspuns:

Ptr Supersx - spun doar ce vad. Nu cred ca am nevoie de o baza mai solida decat cea pe care au creat-o ei prin comportament. Ai o alta parere? Expune-o te rog!

| elena a răspuns:

Bune, da' bune rau.

| selef a răspuns:

Ne reprezinta.

| giovana a răspuns:

Paaai, ce parere sa mai avem? Nu ati vazut ceremonia? Oierul facea cros fara cravata, nebunul avea pareri tzuntzurlii despre colegii europarlamentari, pupaturile se schimbau intre cine chiar nu te asteptai... balamuc!

| Diav0la a răspuns:

AAAA...astea is rezultate? Parca ar fi un joc de carti pe care il pierdem din start. Prostul, jocerul si Dama! Facti voi asocierile ca nu e greu deloc...

| FearNoEvil a răspuns:

Asa ne trebuie. devil

| DiMoDi a răspuns:

Bleah! sad Ar trebui o lege care să prevadă că în caz de absenteism accentuat, să fie schimbaţi toţi candidaţii... altfel, degeaba mergi sau nu mergi la vot... tot ăia se aleg... dacă mergi şi votezi contra, nu rezolvi nimic... votaţi sau nu, ei se aleg de zor şi "vorbeşte" de "succesuri"... pe cine încălzeşte că au fost votaţi în majoritate sau minoritate de 15 sau 20 % din pupulaţie? fapt este că de acum încolo ne vor reprezenta "ambii toţi trei" în faţa Europei, care nici până acum n-avea o părere prea grozavă despre noi sad
Cât despre cele 22 milioane de buletine de vot, chiar nu înţeleg ce vă miraţi?!?! altfel pe ce votau unii de mai multe ori? plus că trebuiau recuperaţi cumva banii daţi pe micii şi berea gratis, precum şi pe "plasele electorale" nu? de unde altundeva dacă nu tot din banii fraierilor de contribuabili? doar ai lor le trebuie pentru maşinile cu fiţe, silicoanele fetiţei lu' tăticu (să arate bine la Bruxelles, poate fraiereşte vreun milionar şi-o ia de nevastă), vacanţele în Hawai, Bahamas sau dracu mai ştie pe unde... sad

| claudya a răspuns:

Ca bine zici draga leonardk...si totusi cu ce ne-am ales din tot circul asta?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Ce parere? Sintem consecventi laughing

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

A castigat buzata lui tatalaughing

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Suntem prostiti ca si pupor cu astfel de oameni... dar ne meritam soarta...asta este...mult succes tinerilor capabili dornici de afirmare!

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Leonardk - analfabeta am inteles cine e. Nebuneul e basescu? Paranoicul e boc? Cu ei seamana. Dar ei nu au ajuns in Parlamentul european

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Selef - te reprezinta pe tine, poate, ca pe mine nu.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Leonardk - pe ce te bazezi cand faci afirmatiile astea despre eba, cvt si gb?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Bineinteles. Mascarici mai mari decat Basescu, Nastase, Boc, Petre Roman sau toti cei care s-au perindat pe la guvernare din 1989 pana acum, nu am vazut. Si au trecut prin toate stadiile, de la jocer-i, pana la ipocriti si nebuni. Astia au si dovedit-o. Ailalti, adica Vadimelul si Becallino, numai au vorbit. Dar as fi foarte curios sa vad o guvernare a lui Vadim, asa, cu dicatura... legilor. Oare ne-o strica?