| numesiprenume0 a întrebat:

Cum as putea sa platesc o amenda de 2000 lei daca lucrez pe minim pe economie? Ce se intampla daca sunt student si nu am nici un loc de munca? Daca nu o platesc ce se intampla?

15 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

O sa ajunga mai mare daca intarzii sa o platesti si nu vei avea acces la un imprumut ipotecar, imprumut de nevoi personale sau rate la o masina. Trebe facuta contestatie daca nu ai fost vinovat si aveai declaratia la tine altfel anunta politia sa vezi cum poti so platesti treptat in timp daca ai fost vinovat

| darrio2007 a răspuns:

P.S. Ti-a fost lene să completezi o declaratie, conform ordonantei. Sau ai mers pe ideea că „sunt jmecher, nu mă opreste pe mine"!
Acum plătesti prostia făcută de tine.

| RAY a răspuns:

Nu o platesti simplu, ce sa iti faca

suntserios
| suntserios a răspuns:

Amenzile nu se daubin funcție de venituri. Nu o plătești se ajunge la executarea silita la un moment dat. O foaie pe care scriai 3 randuri era 20 bani. Lenea e mai scumpa

| Superior a răspuns (pentru suntserios):

Nu toti au imprimante acasa (asta o spune cineva care are imprimanta).

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru Superior):

Nici eu nu am imprimanta si de fiecare data am declaratie la mine, frumos, pe telefon. Nu sta nici naiba sa te ia la bani marunti cum ai facut semnatura. "Da, dom' politist, am listat, am semnat cu pix cu gel, apoi am scanat si am facut PDF, de aia arata asa de bine semnatura si pare ca e facuta direct pe calculator."

| suntserios a răspuns (pentru Superior):

Si ce daca nu are imprimanta. De mana nu se poate scrie?

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Te-a amendat ca nu aveai declaratia pe proprie raspundere? Sau pentru ce.

| mihai69 a răspuns:

Poți plăti o amendă și în „tranșe", nu e musai să achiți toată suma odată.
Se întâmplă că tot trebuie să plătești, nu-i pasă nimănui de unde faci rost de bani.