| Szica a întrebat:

Exista un termen maxim in care un service este obligat sa repare un produs care nu mai este in garantie (o tableta)? Daca da, suporta vreo sanctiune in cazul in care nu respecta termenele?

Răspuns Câştigător
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu exista un termen prevazut de legislatie, acesta este la intelegere si depinde de produs si defect. Fiecare service poate stabili un termen maxim, de obicei 15-20 zile.
In caz de nerespectare poti reclama la protectia consumatorului sau actiona in judecata atelierul si sa soliciti despagubiri.

3 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

In garantie stiu ca termenul e de 30 zile, daca nu e vorba de garantie nu cred

| dannyel86 a răspuns:

Din cate stiu eu, termenul de reparatie e de 15 zile.

| GeorgeTulcea a răspuns:

Pai daca numai e in garantie, e problema ta. nu ti-l mai repara, daca il strici