1. Cu ce firma ai zburat?, de curiozitate
2. Ai vorbit cu aia de la care ai luat bilet? Eu stiu cand un client isi pierde avionul din pricina unor chestii de genul nu ca a intarziat la aeroport ei suny obligati sa ti dea hotel, urm avion moca, sau macar mancare.
3. daca nu merge 2 ul i ai putea da in judecata dar va dura ceva procesul
1.Am zburat cu MyAustian Airline.
2.Eu au zis ca nu ii priveste pe ei, devreme ce zborul de legatura nu apartinea firmei lor(Celalalt zbor era de la AirFrance)
3.Ma tem ca va dura, nu am timp sa stau prin tribunale cu austrieci.
Asa companii mari cred ca-s date in judecata in fiecare zi. Probabil au cei mai buni avocati si nu cred ca ai sa scoti mult din ei. In cel mai bun caz iti vor oferi un bilet gratis incotro vrei pe ce data vrei.
Si daca el are argumente bune!
daca vrei un exemplu de om care a castigat o lupta cu o mare corporatie citeste asta:
http://tvhappy.ro/......27568.html
Am zburat cu MyAustian.Este of irma foarte mare, intr-adevar.Dar...Ma tem ca ai dreptate!
Acolo-s oameni profesionisti, platiti in sute de mii de euro sa apere compania. Sincer nu vad cum ar putea castiga, plus sunt sigur ca el nu-i primul caruia i s-a intamplat asa ceva.
Pai cred ca as investi in proces, mai ales in avocat, mi mult de o mie de ori decat ar fi despagubirea.
Da,sunt.Dar cine este singurul om care a castigat proces impotriva lor? Jamie Oliver.El este renumit, isi permite un avocat cu 3000 de euro/sedinta.Dar mie nu mi-ar conveni sa investesc mai mult de 1000 de euro in tot procesul.
Daaaa!
cum naiba sa te tina 5 zile intru oras strain!
bine sunt obligati sa plateasca doar daca tu castigi!
da in judecata si conducerea aeroporturui ca si ei sunt de vina ca teau perchezitionat atata!
Mara6392 întreabă: