| SangeDeTaur a întrebat:

Am cumparat un telefon de la un centru Vodafone si in 2 saptamani nu a mai mers difuzorul.Vanzatoarea ma tot minte din saptamana in saptamana ca vine telefonul, la un moment dat a afirmat ca numai stie pe unde este si ca l-a trimis la un centru gresit.Astept de 1 luna sa vina telefonul si a zis saptamana viitoare..., returnarea trebuie sa fie in termen de 15 zile calendaristice si la protectia consumatorului si la Vodafone e la fel.Cand am adus vorba de inlocuire m-a taiat din scurt spunandu-mi ca nu se poate ceea ce era la alegerea mea cand am citit in protectectia consumatorului.Martori am.Ce as putea face? E veo sansa sa primeasca sanctiuni sau macar sa imi inlocuiasca telefonul(e nou telefonul si sa-l repar in primele 2 saptamani...)

Răspuns Câştigător
| stlucian a răspuns:

DA! Cu chitanta si bonul de primire poti face plangere la PC au depasit limita de rezolvare si poti merge linistita la PC(Proctectia consumatorului)
CU ASTEA faci o plangere la adresa firmei (magazin) pentru produsul vandut +(bon de casa+garantie)
In ca contrar i-i dai in judecata ca oricum o sa piarda ca au depasit limitul de acceptare.EI TREBUIAU S-TI REZOLVe in 12 zile. daca nu o fac fale reclamatie.Nici o firma nu vrea sa aiba cu PC. Spune-le acest lucru cat mai convins cu putere si ca nu te lasi.

thumbs up

| stlucian a răspuns (pentru stlucian):

Aceste lucruri se intrapla frecvent! Toti ar trebui sa avem aceste informatii! Nu numai la tel s-au masini s-au aer conditioinat ca sunt sistribuite de agenti economici care profitul lor """""" si cine ai-ai casa scriu ihi vede?

| stlucian a răspuns (pentru stlucian):

Vezi : biasicom /bistrita
cati angajati a facut, Cat ptofit, Cat a dat a fara (dupa vreo 8 ani)

5 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| Rax a răspuns:

Parerea mea si mai mult ca sigur e ca in mod expres a lungit'o, depasind termenul acela de 15 zile...trebuia sa te fi aratat intepat tu si acel martor, si sa i arati ca stii despre acel termen, pomenind si de OPC de la bun inceput, zilnic trebuia calcat pragul, si nu saptaminal...pacat

| cristy1993 a răspuns:

Du-te la OPC daca ai factura si bonul fiscal! Si ca un alt sfat du-te si ia-i mai tare pe cei de la Vodafone nu te lasa moale ca te vor duce cu zaharelul! Zile ca le faci reclamatie bla bla bla