| randy93333 a întrebat:

Salut, am și eu nevoie de o părere, în special a celor cu experienta., eu sunt începător si poate gresesc. Intr-un sens giratoriu cu 3 benzi, dacă ești incadrat pe banda doua poți fata stanga sa le tai fata celor de pe banda 3? Eu eram pe 3 și doream sa merg înainte iar cel de pe 2 era sa ma lovească când dorea sa facă stânga și el zice ca nu știu regulile intr-un sens giratoriu. Cum se procedează corect?

14 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Pai la scoala de soferi cum ai invatat?
Asa ai invatat ca de pe banda 3 tai toate benzile fara sigurare si fara sa da prioritate si toata lumea trebuie sa te lase sa treci?

Sensul giratoriu e ca orice alta intersectie normala. Schimbi banda, dai prioritate.

In cazul tau tu ai taiat benzile, cel de pe banda doi era in continuare pe banda lui si isi vedea de treaba in giratoriu. Poate trebuie sa mai treci putin prin legislatie.

| adryang78 a răspuns (pentru suntserios):

El era pe banda a treia happy

| suntserios a răspuns (pentru adryang78):

Pai el era pe banda a3a si a taiat calea celui de pe banda 2.

El e cel care a taiat calea, nu celalalt sofer.

Cel putin asa reise din ce explica el.

| adryang78 a răspuns (pentru suntserios):

Ai dreptate, am înțeles eu greșit. Am mai citit o dată textul, scuze. Eu înțelesesem că șoferul de pe banda 2 i-a tăiat lui fața.

| VoidEternal a răspuns:

De pe banda cea mai apropiată de sensul giratoriu, de obicei se face stânga.

| VoidEternal a răspuns:

Sunt importante și marcajele de pe benzi.

| goguPatent a răspuns:

Practic tu de pe banda 3 ai tăiat calea tuturor? Așa e? Caz în care poate trebuie sa mai dai odată examenul ăla.

| Mihai931 a răspuns (pentru goguPatent):

Poate a gresit el, dar nu uita ca toti am fost incepatori, greseli am facut cu totii, inclusiv cei cu experienta, dovada si accidentele de zi cu zi.

| goguPatent a răspuns (pentru Mihai931):

Ok, greșeală e greșeală. Dar el nu știe legislația.

Răspuns utilizator avertizat