anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt student la master la o facultate de stat (FJSC), care tine de Universitatea din Bucuresti. Avand in vedere prevederile referitoare la "generatia Bologna", si masteranzii (mai ales cei de la fara taxa), au dreptul la carnete de student si la legitimatii de reducere la transport. Cu toate acestea, secretarele noastre nu au binevoit sa ni le elibereze nici pana acum, cand a inceput vacanta. Intrebarea mea este: cui pot sa ii reclam treaba asta? Cine imi va da inapoi banii cheltuiti aiurea pe R

Răspuns Câştigător
| georgehari a răspuns:

Am uitat să spun: birourile de la facultăţi şi rectorate sunt închise de azi pînă în 4 ianuarie.

2 răspunsuri:
| georgehari a răspuns:

Aceste documente vin de la Rectoratul Unibuc. Acolo trebuie să mergi în primul rînd, poţi începe cu Serviciul Social şi continua cu audienţă la prorectorul pe probleme sociale. Mai poţi întreba şi la facultate, pe prorectorul cu probleme sociale. Îţi recomand să studiezi bine legislaţia înainte şi să ai fotocopii ale normelor în vigoare, ca să le arăţi celor din conducere. Ar fi utile nişte documente scrise în care secretariatul şi/sau decanatul să arate că nu este reponsabilitatea lor. De asemenea, ceva valuri în presă ar fi utile. Din moment ce eşti la Jurnalism, sigur ai contacte printre jurnaliştii care ar putea scrie despre asta. Succes!

| ceda a răspuns:

Carnete de stdent am primit si noi.am terminat tot la stat dar numai ca la constanta.in schimb mi s a zis ca cei de la master nu beneficiaza de reducere pentru transporul in comun. cele de la ratb nu au vrut sa acorde reducerea