| adesp12 a întrebat:

Va rog frumos, daca stie cineva de existenta unei reglementari in ceea ce priveste spatiul aferent fiecarui functionar public intr-un birou. Care este legea care reglementeaza acest lucru? Am nevoie urgent si nu stiu unde sa caut.

6 răspunsuri:
Ioandelasal
| Ioandelasal a răspuns:

Nu stiu sa existe o reglementare privind spatiul, doar prevederea ca acesta sa fie corespunzator, fara a indica suprafata.

| gabriela a răspuns:

Mi de mult erau 5 mp. nu stiu daca mai exista legea aceea!

| katala a răspuns:

Incearca aici (eu nu am avut timp sa le frunzaresc)
Directiva 1989/654/CEE a comunitatii europene,
H. G. nr. 1091/2006
M. Of. nr. 739/2066

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

In mod sigur pot spune ca spatiul unui functionar public este direct proportional ca cistigul.Deci variaza in functie de cistig.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Salut
Organizarea Ergonomica se ocupa cu ce te intrebi tu:
Legea din 1963 privind securitatea birourilor, magazinelor şi căilor ferate

Ca urmare a acestui act normativ, firmele au obligaţia de a oferi angajaţilor următoarele:

- un spaţiu de lucru de minim 3, 715 m2 pentru fiecare persoană;

- curăţenie cel puţin o dată pe săptămână;

- temperatura la începutul zilei de lucru, cel puţin 160C;

- lumină potrivită şi suficientă;

- ventilaţie adecvată;

- toalete adecvate, apă potabilă şi facilităţi pentru spălare şi pentru uscare;

- scaune solide şi comode;

- echipamente de protecţie în apropierea maşinilor periculoase;

- echipamente de transport şi de ridicare.

Sursa : http://ebooks.unibuc.ro/StiinteADM/enache/4.htm

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Va multumesc pentru ajutor!