| Mocanca_Bianca_1958 a întrebat:

Bună, sunt președinta a elevilor la mine la liceu și as vrea sa fac ceva pentru biblioteca, acum câteva zile am fost acolo și mi s-a spus ca nu au cărți "pentru adolescenți" cum a cerut o colega de a mea. Ea se referea la cărți de iubire, despre problemele adolescentine, gen Fluturi, jurnalul unui Adam etc. Dacă ma puteți ajuta cu un sfat. De unde as putea sa iau un sponsor pentru cărți, sau dacă are cineva sa doneze.
Mulțumesc anticipat

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
Bula
| Bula a răspuns:

Daca esti presedinta elevilor din liceu, poti initia o actiune anuala sau chiar trimestriala:
Fiecare elev sa caute si sa aduca pentru biblioteca scolii CEL PUTIN O CARTE, indiferent de subiectul ei!

Intr-un liceu sunt cel putin 2 x 12 clase, fiecare cu minim 20 elevi, deci minim 480 carti posibile.
Dar la majoritatea liceelor sunt chiar si 3 x 12 clase si peste 30 elevi, care inseamna deja peste 1000 carti la o singura actiune de acest fel!

Parintilor sielevilor le puteti explica (cu ajutorul dirigintilor) scopul acestor actiuni si faptul ca la o biblioteca este binevenita ORICE carte, de ORICE natura, fiindca si interesul elevilor este foarte diversificat... Cartile se pot cere si de la rude, vecini, prieteni care au biblioteci "mostenite", nefolosite.

Carti se mai pot obtine de la punctele de colectare de hartii (REMAT), anticariate, edituri, persoane fizice si juridice (firme, fundatii) etc., solicitand sponsorizari.

9 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Nu cauta donori pe site-uri, ca nu-ti trimite nimeni prin posta. Pune anuntul la avizierul scolii si discuta cu fiecare presedinte de clasa sa colecteze carti de la el din clasa si sa le doneze la biblioteca scolii.