anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna,de Craciun as vrea sa imi iau o chitara electrica, iar nu stiu daca amp.-ul Harley Benton CG-15 s-ar merita.Eu sunt incepator.As dori niste pareri.

3 răspunsuri:
| Woodenpints91 a răspuns:

HB cg15 am eu, şi după un an de la cumparare a început să meargă mai mult pe bază de pumni şi palme, trebuie să-l schimb. Nu-ţi recomand.
De banii ăia, mai pui ceva şi-ţi iei asta: http://www.esound.ro/Fender-Frontman-10G,p-4385.html
Se merită mai mult decât bolţarul de HB.

| d1vine a răspuns:

Eu nu ma refeream la durabilitate, ma refeream la sunet, m-am gandit prima data la el deoarece aceasta chitara v-a fii prima mea chiatara electrica.De durabilitate ma gandeam ca nu v-a fii asa de buna deoarece, stii, este HB.Este ieftin, iar pentru un incepator m-am gandit ca ar fi bun.

| RockNbeer a răspuns (pentru d1vine):

Ori cat de incepator ai fi,nu iti lua lucruri de ****,poate peste un an nu vei mai fi incepator,si o sa ai toate santele sa iti bagi unchea-n gat,ca cine m-a pus sa cumpar idiotenia aia, mai bine mai strangi niste bani si iti iei ceva bun.
Amp-ul ala care ti la arat Woodenpints, si un Ibanez, sau un Fender(depinde ce gen ai vrea sa canti), si nu mai ai treaba vreo 3-4 ani, pana cand, probabil o sa vrei sa canti live, in fata unei multi, si vei avea nevoie de niste instrumente pe masura.