anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Ce părere aveţi despre Nirvana?

Dar despre Foo Fighters?
Care este favorita voastră?

Răspuns Câştigător
| Dumnezău a răspuns:

@Vyoleta:Obvious troll is obvious.Eat *** and die!

Privitor la intrebare, ai nimerit peste doua dintre trupele mele preferate.Ma rog,Foo Fighters e mai jos, dar Nirvana reprezinta o parte din mine, fara sa exagerez.Clar,Nirvana este peste Foo Fighters din orice punct de vedere; Kurt Cobain a fost simbolul unei generatii,se confunda cu generatia aceea, a revolutionat muzica, a ridicat grunge-ul pe culmi incredibile si are cantece legendare. Dave Grohl nu a facut nici una din astea.Sunt buni si Foo Fighters(nu se poate spune ca sunt incepatori, au deja peste 10 ani in spate),dar stii cum e,oricat te-ai stradui sa maschezi prin imitatii reusite,dar nu la fel ca originalul, acel originial, nu-ti iese.Nirvana e o parte din istorie,nici nu trebuie sa ma gandesc de doua ori inainte sa spun preferata. Kurt Cobain e o legenda,un erou.

Melodiile preferate? De la Nirvana nu ma pot decide exact,toate imi plac enorm.Dar avand in considerare ca The Man Who Sold The World ma rupe in doua, la propriu, sa zicem ca asta este.De la Foo Fighters ma impresioneaza cel mai mult Everlong.Pace!

11 răspunsuri:
| FucktheSystem a răspuns:

Nirvana e una din trupele mele favorite, iar de la Foo Fighters știu o singură melodie care nici ala nu m-a impresionat. Deci perefer Nirvana.

| TheDarkEmpire a răspuns:

Nirvana a avut nevoie doar de Smells like teen spirit, respectiv albumul Nevermind ca sa schimbe putin istoria grunge-ului si a rock-ului.
Foo Fighters...nu

| TheDarkEmpire a răspuns:

M-ai buna rolling on the floor

| Cretaker a răspuns:

Din pacate, persoane ca Vyoleta exista.

| Polaris a răspuns:

Nirvana e o legendă în lumea muzicii. Nu îi poţi compara cu noobii de Foo Fighters. Nirvana a revoluţionat o generaţie - deci cu siguranţă aleg dinastia lui Kurt Cobain.

| Polaris a răspuns:

@Vyoleta - Numai în România poţi întreba pe cineva despre Nirvana şi să-ţi spună că e o îngheţată. Şi să scrii şi 'mai' cu cratimă, pe deasupra.

| MimiPopescu a răspuns:

Nirvana este o legenda. Foo Fighters sunt cam incepatori.

| roisin a răspuns:

Am crescut cu Nirvana.
Foo Fighters nu mi se par cine stie ce, chiar daca Dave Grohl e in componenta trupei.

Aleg Nirvana.

Nirvana este cea m-ai buna ingheata di cate a gustat. Preferata mea este cea clasica.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Formatia Foo fighters mi se pare mai buna.Melodia mea preferata de la ei este Best of me:
http://www.youtube.com/watch?v=h_L4Rixya64&ob=av2e
Nu imi place trupa Nirvana.Melodiile lor sunt triste si temele pe care le abordeaza...Bafta

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Vai @Vyoleta, îngheţată? Serioooos?!

Întrebări similare