anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Se aude tare la o chitara cu corzile de nylon? sunt incepator

4 răspunsuri:
| alecsandor a răspuns:

Salut. Sunetul corzilor de nylon este ceva mai bland decat al celor de metal. Depinde si ce sound iti doresti sa obtii sau cat esti dispus/a sa suporti putina durere la inceput happy

Adevarul e ca nu nimic grav, daca varsta ta e foarte mica iti sugerez sa alegi o chitara cu corzi din nylon, dar altfel... opteaza pentru cele din metal si exersand iti vei intari degetele.

| Micheline a răspuns:

Da, se aude destul de tare.Am avut si eu 2 ani o chitara cu corzi de naylon. Dar dupa am schimbat-o si mi-am luat cu corzi din metal. Facand o comparatie intre cele doua:se aude mai fain la corzile din metal. Dar pentru tine care esti incepator mi se par okhappy

| radu a răspuns:

Corzile de nylon sunt mai indicate pentru incepatori intr-adevar nu e acelasi sound, dar la inceput pana iti formezi buricele degetelor iti recomand corzile de nylon si da se aud tare daca iti cumperi o pana de chitara se aud si mai tare.

| YellowGuy a răspuns:

Sunetul corzilor de naylon e mai cald mai bland de obicei pentru chitari clasice iar cele de metal pentru cele acustice eu am inceput pe acustic