| ßirGagaWelch a întrebat:

Cele 10 porunci:
1. Eu sunt Domnul Dumnezeul Tau; sa nu ai alti dumnezei afara de Mine.
2. Sa nu-ti faci chip cioplit, nici alta asemanare, nici sa te inchini lor.
3. Sa nu iei numele Domnului Dumnezeului tau in desert.
4. Adu-ti aminte de ziua Domnului si o cinsteste.
5. Cinsteste pa tatal tau si pe mama ta, ca bine sa-ti fie si multi ani sa traiesti pe pamant.
6. Sa nu ucizi.
7. Sa nu fii desfranat.
8. Sa nu furi.
9. Sa nu ridici marturie mincinoasa impotriva aproapelui tau.
10. Sa nu poftesti nimic din ce este al aproapelui tau.
Daca stam sa le analizam, 1. si 2. au acelasi inteles. Apoi, poruncile 6. si 8. sunt adesea incalcate chiar de Dumnezeu. Stiti unde bat? La David si Goliat, la poporul egiptean, la poporul de uriasi care a fost izgonit de pe propiul lor pamant pentru ca acolo sa se stabileascaa poporul lui Israel. Si mai sunt multe!
Cu toate acestea, nu a fost introdusa nicaieri vreo porunca de forma "Nu discrimina o persoana in functie de SEX, CULOAREA PIELII, INTREPTAREA SEXUALA, RELIGIE, OPINII PERSONALE!" (desi primele doua porunci ar putea fi contopite). Va dati seama cate vieti ar fi putut salva o asemeneaa porunca? Cati negri, indieni, oameni de stiinta si homosexuali ar fi putut sa fie scutiti de a fi aarssi pe rug? Interesant este ca, Biserica s-a folosit adesea chiar de Biblie spre a lupta impotriva acestor oameni ce erau candva minoritati sociale: preotii sustineau ca-n Biblie ni se cere sa-i tinem in sclavie pe negri, asa cum sustin acum ca tot acolo ni se cere sa-i asuprim pe homosexuali!
Ce parere aveti?

Răspuns Câştigător
| Lizzu a răspuns:

Te lupti si tu cu morile de vant...
Vei obosi la un moment dat.

Nu cred ca are rost,Gaga. Ei cred orbeste in niste porunci.

Si,sa zic,de ce ti-ar cere cineva sa-l iubesti doar pe el? aici de fata,dumnezeu. Nu suna a egoism si mandrie?
De ce nu exista libertatea de a alege pe cine sa iubesti si cui sa slujesti daca asta vrei sa faci? Nu?

-Sunt multe porunci,dar lasa de dorit. Ele nu cuprind tot ce ar trebui sa ghideze,sa indrume un om spre a face binele si a trai frumos.
Prin a trai frumos eu inteleg sa fii tolerant fata de cei diferiti.
Cei diferiti nu sunt nebuni.
Cei diferiti nu sunt mai prejos.
Fiecare e diferit pentru altcineva si tot asa,e un cerc.

Dar parca vorbesti cu peretii... Daca pui o intrebare la obiect,multi incearca sa-ti ia ochii cu alte intrebari si alte replici,diferite total de ceea ce tu i-ai intrebat.
Ocolesc raspunsul pentru ca cartea aceea numita biblie si considerata sfanta nu le ofera raspunsuri logice,realiste,nu le ofera explicatii logice ci doar superficiale,interpretabile.

---Nu vreau sa ma gandesc ce se intampla cu copiii crescuti pe la manastiri si pusi sa memoreze automat si roboteste versete intregi,fara ca cineva sa le ofere o explicatie logica. Cum vor creste?

Ei cred ca au dreptate,noi credem ca noi avem dreptate.
Cum sta treaba pana la urma?

Si DA, o singura porunca noua,in plus fata de cele existente deja, ar fi schimbat omenirea, ar fi sadit toleranta si bunatatea, armonia intre noi, oamenii...

Din pacate nu e asa. Realitatea e diferita si urata.

86 răspunsuri:
| albaKiara a răspuns:

Da,ai dreptate, crestinii au gresit mult pentru ca sunt oameni, dar nu Dumnezeu.Nu El a ordonat sa fie omorate persoanele alea, ci noi oamenii.
PS:Se zice oameni de culoare nu negri! Si sa stii ca persoanele de culoare azi fac parte din biserica.La Vatican unul dintre cardinali este african de culoare.

Răspuns utilizator avertizat
Răspuns utilizator avertizat
| albaKiara a răspuns (pentru ßirGagaWelch):

Intelege ca biblia a fost scrisa acum cateva mii de ani si nu erau multe categorii si "tipuri de persoane". Homosexualii erau foarte rari pentru ca viata era grea si nu aveau timp sa se si intrebe daca este acea viata care si-o doresc.Lumea murea de foame si boli, nu erau multi doctori si dorintele proprii intrau pe locul doi.In plus este o regula in Bilbie care zice:Nu judeca ca sa nu fii judecat! sau Ocupate de viata ta in loc sa te ocupi de viata celorlalti! Din pacate nu multi crestini asculta aceste reguli dar persoanele nu discrimineaza pentru ca sunt crestini, ci pentru ca sunt oameni si oameni discrimineaza mereu, indiferent de religie!

| danut a răspuns:

Parerea mea este ca pentru a comenta cele 10 porunci TREBUIE sa le REPRODUCI in INTREGIME si nu sa le reduci la cateva cuvinte. Nu poti comenta ca pe un INTREG, un extras.

Răspuns utilizator avertizat
| M25M a răspuns (pentru danut):

Esenta postarii nu este comentariul poruncilor, cu toate ca are o mica tentativa, ci evidentierea omiterii unei porunci care ar fi putut fi benefica oamenilor.
Mai schimba placa cu scoaterea din context.
http://www.youtube.com/watch?v=SfrO6LJyhII

Răspuns utilizator avertizat
| Westfalia a răspuns (pentru albaKiara):

Gresesti amarnic! NU EȘTI INFORMATĂ!
Biblia ne,, spune'' explicit ca IAHWE personal a adat comenzi sa se ucidă in numele lui!
Deci oamenii au ucis la comanda lui IAHWE, biblia,, spune''acest lucru, EXPLICIT! http://www.trilulilu.ro/......t-fi-atrib

| danut a răspuns (pentru ßirGagaWelch):

"1. Porunca #1 si porunca #2 spun EXACT acelasi lucru!"
NICIDECUM, fiecare spune un cu totul alt lucru.
2.". Porunca #6 si porunca #8 sunt incalcate de ''n'' ori in Vechiul Testament."
Si ce DACA? Cine te face pe tine judecator ai altor oameni?
"3. Nu exista poruncaa impotriva disscriminarii!"
Cine sunt "discriminatii"?
"4. Anumite porunci ar trebui sa aiba un punct limita. De exemplu: ''Sa nu furi!''; Asta inseamna ca haiducii care au ajutat atat de multe persoane sarace vor arde in Iad pentru ca aau furat tot de la niste hoti? "
Uite frate cum ai ajuns mai ceva ca Dumnezeu, spunand care din porunci e mai buna sau care nu.
De unde sti tu ce faceau "haiducii", eu cred ca erau niste infractori de mare calibru si ca au fost "usor" pedepsiti. AI ceva impotriva?

| danut a răspuns (pentru M25M):

"Esenta postarii nu este comentariul poruncilor, cu toate ca are o mica tentativa, ci evidentierea omiterii unei porunci care ar fi putut fi benefica oamenilor. "
CARE porunca? Una cu homosexualii sau onanistii?

| M25M a răspuns (pentru danut):

Din tot ce a postat fata/femeia aceasta tu asta ai retinut, asta ti-a sarit in ochi...

| RAY a răspuns (pentru albaKiara):

Omorati oamenii care nu asculta de preoti!

Deuteronom 17:12~
"Omul care, din mîndrie, nu va asculta de preotul pus acolo ca sa slujeasca Domnului, Dumnezeului tau, sau care nu va asculta de judecator, omul acela sa fie pedepsit cu moartea. Sa scoti astfel raul din mijlocul lui Israel"

Omorati ateii:

2 Cronici 15:13~
13si oricine nu cauta pe Domnul, Dumnezeul lui Israel, trebuia omorît, fie mic fie mare, fie barbat fie femeie.

Omorati vrajitoarele!

Exod 22:18~
"Pe vrajitoare sa n'o lasi sa traiasca."


Omorati femeile care nu sunt virgine in ziua nuntii Deuteronom

22:20-21~
20Dar daca faptul este adevarat, daca fata nu s-a gasit fecioara,
21sa scoata pe fata la usa casei tatalui ei; sa fie ucisa cu pietre de oamenii din cetate, si sa moara, pentru ca a savîrsit o miselie în Israel, curvind în casa tatalui ei. Sa curati astfel raul din mijlocul tau.

Persoanele de alta religie sa fie omorate fara mila.

Exodu 22:20~
"20Cine aduce jertfe altor dumnezei decît Domnului singur, sa fie nimicit cu desavîrsire."

Omorati un oras intreg daca ati auzit ca exista necredinciosi in el chiar si animalele lor si distrugeti tot ce va iese in cale

Deuteronom 13 :13-16~
13,,Niste oameni rai au iesit din mijlocul tau, si au amagit pe locuitorii din cetatea lor zicînd:, Haidem si sa slujim altor dumnezei!`` -dumnezei pe cari tu nu -i cunosti
14sa faci cercetari, sa cauti si sa întrebi cu deamanuntul. Daca este adevarat, daca lucrul este întemeiat, daca urîciunea aceasta a fost facuta în mijlocul tau,
15atunci sa treci prin ascutisul sabiei pe locuitorii din cetatea aceea, s'o nimicesti cu desavîrsire împreuna cu tot ce va fi în ea, si sa -i treci chiar si vitele prin ascutisul sabiei.
16Sa strîngi toata prada în mijlocul pietei, si sa arzi de tot cu foc cetatea si toata prada ei, înaintea Domnului, Dumnezeului tau: sa ramîna pentru totdeauna un morman de darîmaturi, si nici o data sa nu fie zidita din nou.

Omorati homosexualii:

Levitic 20:13~
"Daca un om se culca cu un om cum se culca cineva cu o femeie, amîndoi au facut un lucru scîrbos; sa fie pedepsiti cu moartea, sîngele lor sa cada asupra lor."

Omorati pe cei care se ocupa cu ghicitul (magie,horoscop, spiritism, etc)

Levitic 20:27~
"Dar daca un om sau o femeie cheama duhul unui mort, sau se îndeletniceste cu ghicirea, sa fie pedepsiti cu moartea; sa -i ucideti cu pietre: sîngele lor sa cada asupra lor.``

Pedeapsa cu moarte pentru cei care isi jignesc sau blesteama parintii

,, Levitic 20:9~
"Daca un om oarecare blastama pe tatal sau sau pe mama sa, sa fie pedepsit cu moartea; a blestemat pe tatal sau sau pe mama sa: sîngele lui sa cada asupra lui".

Pedeapsa cu moarte pentru femeile care isi inseala barbatii.

Levitic 20:10~
Daca un om preacurveste cu o femeie maritata, daca preacurveste cu nevasta aproapelui sau, omul acela si femeia aceea preacurvari sa fie pedepsiti cu moartea.

Fetele preotilor care curvesc sa fie arse pe rug.

Levetic 21:9~
"9Daca fata unui preot se necinsteste curvind, necinsteste pe tatal ei: sa fie arsa în foc."

Preotii altor religii sunt cel mai mare dusman al lui Dumnezeu, sa fie omorati fara mila :

Zaharia 13:3~
2În ziua aceea-zice Domnul ostirilor-voi stîrpi din tara numele idolilor, ca nimeni sa nu-si mai aduca aminte de ei; voi scoate de asemenea din tara pe proorocii mincinosi si duhul necurat.
3Si daca va mai prooroci cineva, atunci, tatal sau si mama sa, însisi parintii lui, îi vor zice:...Tu nu vei trai, caci ai spus minciuni în Numele Domnului...; si tatal sau si mama sa, cei cari l-au nascut, îl vor strapunge, cînd va prooroci.
Deuteronom 13:1-5~
1Daca se va ridica în mijlocul tau un prooroc sau un visator de vise care-ti va vesti un semn sau o minune,
2si se va împlini semnul sau minunea aceea de care ti -a vorbit el zicînd:,, Haidem dupa alti dumnezei``, -dumnezei pe cari tu nu -i cunosti, -,, si sa le slujim``!
3sa n'asculti cuvintele acelui prooroc sau visator de vise, caci Domnul, Dumnezeul vostru, va pune la încercare ca sa stie daca iubiti pe Domnul, Dumnezeul vostru, din toata inima voastra si din tot sufletul vostru.
4Voi sa mergeti dupa Domnul, Dumnezeul vostru, si de El sa va temeti; poruncile Lui sa le paziti; de glasul Lui sa ascultati; Lui sa -I slujiti, si de El sa va alipiti.
5Proorocul sau visatorul acela de vise sa fie pedepsit cu moartea, caci a vorbit de rasvratire împotriva Domnului, Dumnezeului vostru, care v'a scos din tara Egiptului si v'a izbavit din casa robiei, si a voit sa te abata dela calea în care ti -a poruncit Domnul, Dumnezeul tau, sa umbli. Sa scoti astfel raul din mijlocul tau.
deuteronom 18:20-22~
20Dar proorocul care va avea îndrasneala sa spuna în Numele Meu un cuvînt pe care nu -i voi porunci sa -l spuna, sau care va vorbi în numele altor dumnezei, proorocul acela sa fie pedepsit cu moartea.``
21Poate ca vei zice în inima ta:,, Cum vom cunoaste cuvîntul pe care nu -l va spune Domnul?``
22Cînd ceeace va spune proorocul acela în Numele Domnului nu va avea loc si nu se va întîmpla, va fi un cuvînt pe care nu l -a spus Domnul. Proorocul acela l -a spus din îndrasneala: sa n'ai teama de el.

Omorati pe cei care sunt de alte religii

Deuteronomy 13:7-12 ~
7dintre dumnezeii popoarelor cari va înconjoara, lînga tine sau departe de tine, dela o margine a pamîntului pana la cealalta-
8sa nu te învoiesti si sa nu -l asculti; sa n'arunci spre el o privire de mila, sa nu -l cruti, si sa nu -l ascunzi.
9Ci sa -l omori; întai mîna ta sa se ridice asupra lui ca sa -l omoare, si apoi mîna întregului popor;
10sa -l ucizi cu pietre, si sa moara, pentru ca a cautat sa te abata dela Domnul, Dumnezeul tau, care te -a scos din tara Egiptului, din casa robiei.
11Sa se faca asa, pentru ca tot Israelul sa auda si sa se teama, si sa nu se mai savîrseasca o fapta asa de nelegiuita în mijlocul tau.
Deuteronom 17:2-5~
2Se va gasi poate în mijlocul tau, într'una din cetatile pe cari ti le da Domnul, Dumnezeul tau, un barbat sau o femeie care sa faca ce este rau înaintea Domnului, Dumnezeului tau, si care sa calce legamîntul Lui;
3care sa mearga dupa alti dumnezei ca sa le slujeasca si sa se închine înaintea lor, dupa soare, luna sau toata ostirea cerurilor, asa cum eu n'am poruncit.
4De îndata ce vei lua cunostinta si vei afla lucrul acesta, sa faci cercetari amanuntite. Daca lucrul este adevarat, daca faptul este întemeiat, daca urîciunea aceasta a fost savîrsita în Israel,
5atunci sa aduci la portile cetatii tale pe barbatul sau femeia care va fi vinovat de aceasta fapta rea, si sa ucizi cu pietre sau sa pedepsesti cu moartea pe barbatul acela sau pe femeia aceea.

Omorati pe cei care aduc ofense lui Dumnezeu.

Levitic 24:10-16~
10Fiul unei femei israelite si al unui barbat egiptean, venind în mijlocul copiilor lui Israel, s-a certat în tabara cu un barbat israelit.
11Fiul femeii israelite a hulit si a blestemat Numele lui Dumnezeu. L-au adus la Moise. Mama-sa se numea Selomit, fata lui Dibri, din semintia lui Dan.
12L-au aruncat în temnita, pîna va spune Moise ce va porunci Domnul.
13Domnul a vorbit lui Moise, si a zis:
14,, Scoate din tabara pe cel ce a hulit; toti ceice l-au auzit, sa-si puna mînile pe capul lui, si toata adunarea sa -l ucida cu pietre.
15Sa vorbesti copiilor lui Israel, si sa le spui:, Oricine va blestema pe Dumnezeul lui, îsi va lua pedeapsa pentru pacatul lui.
16Cine va blestema Numele Domnului, va fi pedepsit cu moartea: toata adunarea sa -l ucida cu pietre. Fie strain, fie bastinas, sa moara, pentru ca a hulit Numele lui Dumnezeu.

Moarte pentru blasfemie!

Levitic 24:14-16~
14,,Scoate din tabara pe cel ce a hulit; toti ceice l-au auzit, sa-si puna mînile pe capul lui, si toata adunarea sa -l ucida cu pietre.
15Sa vorbesti copiilor lui Israel, si sa le spui:, Oricine va blestema pe Dumnezeul lui, îsi va lua pedeapsa pentru pacatul lui.
16Cine va blestema Numele Domnului, va fi pedepsit cu moartea: toata adunarea sa -l ucida cu pietre. Fie strain, fie bastinas, sa moara, pentru ca a hulit Numele lui Dumnezeu.

Cei care nu respecta doctrinele bibliei sunt demni de moarte.

Roman 1:24 32 ~
24De aceea, Dumnezeu i -a lasat prada necuratiei, sa urmeze poftele inimilor lor; asa ca îsi necinstesc singuri trupurile;
25caci au schimbat în minciuna adevarul lui Dumnezeu, si au slujit si s'au închinat fapturii în locul Facatorului, care este binecuvîntat în veci! Amin.
26Din pricina aceasta, Dumnezeu i -a lasat în voia unor patimi scîrboase; caci femeile lor au schimbat întrebuintarea fireasca a lor într'una care este împotriva firii;
27tot astfel si barbatii, au parasit întrebuintarea fireasca a femeii, s'au aprins în poftele lor unii pentru altii, au savîrsit parte barbateasca cu parte barbateasca lucruri scîrboase, si au primit în ei însisi plata cuvenita pentru ratacirea lor.
28Fiindca n'au cautat sa pastreze pe Dumnezeu în cunostinta lor, Dumnezeu i -a lasat în voia mintii lor blestemate, ca sa faca lucruri neîngaduite.
29Astfel au ajuns plini de ori ce fel de nelegiuire, de curvie, de viclenie, de lacomie, de rautate; plini de pizma, de ucidere, de cearta, de înselaciune, de porniri rautacioase; sînt soptitori,
30bîrfitori, urîtori de Dumnezeu, obraznici, trufasi, laudarosi, nascocitori de rele, neascultatori de parinti,
31fara pricepere, calcatori de cuvînt, fara dragoste fireasca, neînduplecati, fara mila.
32Si, macar ca stiu hotarîrea lui Dumnezeu, ca cei ce fac asemenea lucruri, sînt vrednici de moarte, totus, ei nu numai ca le fac, dar si gasesc de buni pe cei ce le fac.

Persoanle care vor sa afle date despre recensamantul populatiei sa fie omorate.

Numeri 1:48-51~
48Domnul a vorbit lui Moise, si a zis:
49,, Sa nu faci numaratoarea semintiei lui Levi, si sa nu -i numeri capetele în mijlocul celorlalti copii ai lui Israel.
50Da în grija Levitilor cortul întîlnirii, toate uneltele lui si tot ce tine de el. Ei vor duce cortul si toate uneltele lui, vor face slujba în el, si vor tabarî în jurul cortului.
51Cînd va porni cortul, Levitii sa -l desfaca; si cînd se va opri cortul, Levitii sa -l întinda; iar strainul care se va apropia de el, sa fie pedepsit cu moartea.

Cei care lucreaza in ziua sabatului sa fie omorati.

Exod 31: 12-15~
12Domnul a vorbit lui Moise, si a zis:
13,, Vorbeste copiilor lui Israel, si spune-le:, Sa nu care cumva sa nu tineti sabatele Mele, caci acesta va fi între Mine si voi, si urmasii vostri, un semn dupa care se va cunoaste ca Eu sînt Domnul, care va sfintesc.
14Sa tineti Sabatul, caci el va fi pentru voi ceva sfînt. Cine îl va calca, va fi pedepsit cu moartea; cine va face vreo lucrare în ziua aceasta, va fi nimicit din mijlocul poporului sau.
15Sa lucrezi sase zile; dar a saptea este Sabatul, ziua de odihna, închinata Domnului. Cine va face vreo lucrare în ziua Sabatului, va fi pedepsit cu moartea.


| RAY a răspuns (pentru albaKiara):

Dumnezeu a omorat 42 de copii pentru ca au jignit un chelios:

2Imparati 2:23-24~
23De acolo s-a suit la Betel. Si pe cînd mergea pe drum, niste baietasi au iesit din cetate, si si-au batut joc de el. Ei îi ziceau:,, Suie-te, plesuvule! Suie-te, plesuvule!``
24El s-a întors sa -i priveasca, si i -a blestemat în Numele Domnului. Atunci au iesit doi ursi din padure, si au sfîsiat patruzeci si doi din acesti copii.

Dumnezu pedepseste aspru pe omenii curiosi.

1Samuel 6:19-20~
"19Domnul a lovit pe oamenii din Bet-Semes, cînd s'au uitat în chivotul Domnului; a lovit (cincizeci de mii) sapte zeci de oameni din popor. Si poporul a plîns, pentru ca Domnul îl lovise cu o mare urgie.
20Oamenii din Bet-Semes au zis:,, Cine poate sta înaintea Domnului, înaintea acestui Dumnezeu sfînt? Si la cine trebuie sa se suie chivotul, daca se departeaza dela noi?``

Dumnezeu a omorat un om care nu a vrut sa loveasca pe cineva.

1Imparati 20:35-36~
35Unul din fiii proorocilor a zis tovarasului sau, dupa porunca Domnului:,, Loveste-ma, te rog!`` Dar omul acela n-a vrut sa -l loveasca.
36Atunci el i -a zis:,, Pentruca n'ai ascultat de glasul Domnului, iata, cînd vei pleca dela mine, te va omorî un leu. Si cînd a plecat dela el, l -a întîlnit un leu si l -a omorît.

Dumnezeu a omorat un samaritean.

2 Samuel 6:3-7~
3Au pus chivotul lui Dumnezeu într'un car nou, si l-au ridicat din casa lui Abinadab, de pe deal; Uza si Ahio, fiul lui Abinadab, cîrmuiau carul cel nou.
4L-au luat dar din casa lui Abinadab de pe deal; Uza mergea alaturi de chivotul lui Dumnezeu, si Ahio mergea înaintea chivotului.
5David si toata casa lui Israel cîntau înaintea Domnului cu tot felul de instrumente de lemn de chiparos, cu arfe, cu laute, cu timpane, cu fluere si cu timbale.
6Cînd au ajuns la aria lui Nacon, Uza a întins mîna spre chivotul lui Dumnezeu si l -a apucat, pentru ca erau sa -l rastoarne boii.

| RAY a răspuns:

Lady gaga sincer isi pierzi timpul cu crestini uite ce am descoperit eu
Dogma (gr. δόγμa, inițial "părere") este un postulat pentru o religie, care este considerat de către o grupă de oameni drept adevăr absolut, infailibil, care nu poate fi pus sub semnul întrebării.
deci acesti oamenii au mintea inchisa si nu ai ce discuta cu ei, ei detin adevarul absolut, ce nu le convine e iesit din context

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Da tu cum ai face? cum face popa sau cum zice el? probabil cum vrei tu.si tu esti etalon de perfectiune si corectitudine? vei lasa sa se convinga de asta toti si sa te urmeze din convingere ori ai grabi cumva lucrurile putin? asa din dragoste de oameni? ca te-ai ridicat deasupra creatorului ti inteleg fiindca urmezi exemplul stapanului tau satana, si comentezi decalogul. esti liber sa o faci.nu te impiedica nici chiar cel ce l-a scris pe tablele legii, cu toate ca ar putea sa te sufle ca pe un fir de praf.bag sama ca se teme de tine.cat despre homosexuali, hai sa-i pupam in c.r si in p.a da incepe tu ca eu am o gramada de treaba.

| albaKiara a răspuns (pentru Westfalia):

Cine suntem noi sa-L judecam pe Dumnezeu?

| Westfalia a răspuns (pentru albaKiara):

Ce si cum arată pentru tine Dumnezeu? Il poti vizualiza ca pe o tufă in flacări care vorbeste? un batran cu plete albe ce sta pe un tron de foc si care pedepseste in stanga si-n dreapta pe cei,, neascultatori''? O,, voce''din cer care instigă la omor pentru cei care calca sabatul? etc.etc.

| albaKiara a răspuns (pentru Westfalia):

Nu poti intelege.

| Westfalia a răspuns (pentru albaKiara):

Vai! chiar? sunt prea mic, să inteleg NU?
E posibil să avem o savanta printre noi?
Este o enormă onoare ca TPU, să gazduiască un asemenea,, titan'' a cunostintelor despre Dumnezeu! cum spun popii iudeo-crestinii cu medalioane de aur la gat, la sfarsitul bolboroselii (pardon, slujbei): așa să ne ajute Dumnezeu! Amin!

| albaKiara a răspuns (pentru Westfalia):

Vezi,stii doar sa-ti bati joc, de asta nu vei intelege dar daca intr-o zi o sa vrei sa intelegi trimite-mi un mesaj. happy

| albaKiara a răspuns (pentru Westfalia):

Mnu.

| Westfalia a răspuns (pentru albaKiara):

Apropo' cand ai fost ultima oara la sfantul Ilarion Argaru, sa-ti pui o dorintă?
http://www.trilulilu.ro/......ion-argatu

| albaKiara a răspuns (pentru Westfalia):

Corpul totusi nu a putrezit deci a fost un mare sfant si acum este langa Dumnezeu care la rasplatit. happy Nu vad nimic dezgustator.
PS am vazut asa de multe filme de groaza ca m-am desensibilizat.Chestiile astea nu mai au niciun efect. O zi buna!winking

| Westfalia a răspuns (pentru albaKiara):

Să trăiești, nene!
Uite ce frumos se poartă IAHWE cu tine!
http://www.youtube.com/watch?v=_6qqGo-wmdk cum să nu iubesti asemena,, entitate'' care amenintă sa-ti mananci proprii copii, dacă nu-l asculti? spune si tu, NU?

| albaKiara a răspuns (pentru Westfalia):

Ce-i drept IAHWE este Dumnezeu dar Biblia este cartea religiei mele! happy

| Westfalia a răspuns (pentru albaKiara):

Aaa,deci esti de acord că dacă nu faci ce,, spune'' IAHWE, vei servii la cina carnea copiilor tăi?
Ai grija, asta se numeste canibalism, sau stiai deja!

| sublime89 a răspuns:

Ciudat ca porunca: "Sa nu violezi" nu exista. Asta spune multe despre barbatii care au scris biblia...

| albaKiara a răspuns (pentru Westfalia):

1.Nu am copii.
2.Nu mi-as manca niciodata copiii.
3. Aberezi! Canibalinsmul s-a nascut printre culturile tribale si pagane nu si intre religiile monoteiste.