| SimpleSergio a întrebat:

Ar putea deveni obligatoriu vaccinul? Ce ar fi de facut? Multi spun sa nu facem sub nicio forma acel vaccin. Cum il putem evita? cine vrea materiale legate de gripa porcina si cam ce cred eu la aceasta ora despre aceasta gripa sa ma contacteze pe email si sa ii trimit un material. (comrace93@yahoo.com) pana una alta astept raspunsurile si sfaturile voastre la intrebare. App sunt elev.deci vaccinul va fi obligatoriu in scoala. Va multumesc!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Nu evita vaccinul. Nu exista nici un suport stiintific real pentru a-l refuza. Toate chestiile de pe net sunt aiureli scoase de niste oameni bolnavi de boala conspiratiei. Crede-ma, e bine sa te vaccinezi. Eu sper sa apara vaccinul cat mai repede ca sa-l fac, fiindca sunt expusa profesional si stau deja cu frica in san sa nu ma imbolnavesc eu sau familia mea.

| eni a răspuns:

Sindromul Guillain-barrre I-ti spune ceva covexrobu?

| M.madallina a răspuns:

Eu una nu vreau sa aud de acel vaccin.multa lume sa imbolnavit si mai tare din pricina lui.in ziarul de ieri scria ca Ana-Maria Prodan si Adriana Bahmuteanu nu au de gand sa isi vaccineze copiii

| SimpleSergio explică:

Covexrobu...esti cam "rob".si naiv happy...informeaza-tewinking pentru ca sunt altele consecintele si beneficiile acestui vaccin happy. cel putin asa cred eu.asta e punctul meu de vedere...bazat pe cate filme despre realitate (zeitgeist) nu thrilere...cate documente si cu cati oameni am vorbit happy Fac un apel si ii rog pe cei care nu au nimic bun de spus sa se abtina happy...Multumesc!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: