| danielagoldica a întrebat:

As dori sa-i fac cadou fiicei mele de 18 ani niste silicoane. Stiti cumva care sunt cele mai bune si ce clinici in Bucuresti cunoasteti unde sunt medici experimentati? Daca puteti sa-mi spuneti si pretul aproximativ.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| anka a răspuns:

Doamna ganditi-va bine! De ce vreti sa va mutilati copilul? Nu va ganditi ca pot aparea efecte secundare? Multe dintre vedetele care si-au implantat silicon si l-au scos pentru ca organismul nu il suporta. Cine o iubeste trebuie sa o accepte asa cum e ea naturala fara tot felul de,, imbunatatiri".

11 răspunsuri:
Abh
| Abh a răspuns:

Da, un parinte "exemplar", care cedeaza dorintelor aberante ale unui copil necopt la minte. De ce vrei sa-ti mutilezi copilul pe viata?

gbrltdr
| gbrltdr a răspuns:

Stimata doamna, sper ca este o intrebare retorica si nu va ganditi ca sa implantati fiicei dv. silicoane la 18 ani. De la aceasta varsta, in 2 ani ii mai pot creste sanii si daca nici atunci, dupa 23 de ani puteti apela la chirurgul estetician. Eu, ca mama, chiar n-as face asa ceva copilului meu. Daca ea va simti ca este necesara aceasta interventie, as lasa-o sa hotarasca singura, nu s-o incurajez eu, chiar as sfatui-o sa nu intervina.
Dar ca sa raspund intrebarii dv. v-as spune ca cel mai bun doctor este Ciolacov si stiu ca are un cabinet la Hotel Phoenicia, langa aeroportul Baneasa, dar practica preturi mari, dar este foarte bun.

| OanaG a răspuns:

Dr Marek Valcu...clinica Silhouette.

Insa te sfatuiesc sa ii cumperi altceva.

| mihaibrasov a răspuns:

Asta da parinte, ca tine asa. Stii care sunt riscurile silicoanelor? Of of...