| Anonim1234567891012131415 a întrebat:

Buna, am o problema destul de stresanta. Am 20 de ani si adorm foarte greu. Sunt studenta si stau in camera de camin cu inca 2 fete. Ele se pun la somn si in 5 min au adormit, dar mie imi ia si cate 3 ore. E foarte greu. Nu sunt ingrijorata de ceva sau sa am motive sa stau pana tarziu. Chiar sunt relaxata, dar nu inteleg de ce patesc asa ceva. Ziua merg aprox 5 km pe jos, deci obosita sunt. Doar ca nu pot sa adorm. Niste sfaturi va rog? Am incercat aproape tot ce am gasit pe net. Inclusiv aerisitul camerei, fara telefon inainte de somn, etc. dar degeaba.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
11 răspunsuri:
| wildthing a răspuns:

Daca tot nu adormi, incearca sa folosesti acel timp facand ceva constructiv, cum ar fi sa citesti cursuri de exemplu...si s-ar putea sa ai surpriza sa te ia somnul imediat. happy

| Violleta2022 a răspuns:

Iarta-ma dar 5km de mers pe jos nu este obositor! fa sport mai mult si evita sa mananci dupa 7 seara.
ia o carte si citeste la veioza ta, pana adormi.

| ReddY25 a răspuns:

Cititul e o soluție eficientă

| BabaOarba a răspuns:

Daca dormi minim 6 ore pe noapte, nu este motiv de ingrijorare. La fel, daca nu esti obosita ziua.

Nu suntem toti la fel. Exista persoane care dorm mai putin si persoane care dorm foarte mult. Exista de asemenea persoane care sunt matinale si se culca devreme, dar exista si cei ce adorm tarziu si au tendinta sa se trezeasca mai greu dimineata. Acest lucru se pare ca este din nastere si nu poate fi educat decat in limite foarte mici. Ritmul circadian este genetic:
https://healthmatch.io/......-night-owl