| Irina2205 a întrebat:

Sunt studenta si stau la camin impreuna cu 2 fete in camera. Una din ele este mai mare decat noi si de cateva luni si-a facut obiceiul prost de a veni cu prietenul ei in camera. De multe ori stau cateva ore bune sau chiar prietenul ei ramane peste noapte ceea ce este enervant si ne deranjeaza deoarece rad intruna, se uita la filme, se ling continuu, se pisicesc si lucrul asta ne deranjeaza ca nu putem sa ne schimbam in camera sau sa iesim din baie in prosop sau sa invatam si mai ales sa dormim. Cum am putea sa-i spunem intr-un mod in care sa nu se supere prea tare deoarece mai avem de stat cu ea pana se termina anul. Niste sfaturi va rugam! Va multumesc!

Răspuns Câştigător
| Constantin_Roibu_1994_T7BK a răspuns:

Salut! Acesta este raspunsul meu:
Draga mea vreau sa vorbim ceva important cu tine si nu vrem sa te suparam, eu si,,,( prietena ta) nu vrem sa iti spunem sa nu mai vi cu iubitul tau aici doar ca stii foarte bine ca trebuie sa invatam sa dormim si plus ca ne simptim rau atunci când venim de la baie cu prosopul pe noi si iubitul tau este aici, chiar daca el no o face ne simptim privite si... poti veni cu el pe aici dar poate sa stea cateva ore când nu e de invatat si nu avem nimic de facut poate sa stea mai mult
( vrajeala), dar te rog eu frumos nu te supara pe noi ia imagineaza-ti daca am mai veni si noi 2 ( tu si colega ta cu iubiti) cam ce ar iesi aici explica-i ca nu te poti odihni si nu te poti concentra la inatat ecplica-i ca este foarte important sa inveti sigur va intelege.
Cu Drag Roibu Constantin!

14 răspunsuri:
| T0T a răspuns:

Las-o pe fata...Bine ca e ea fericita. Nu ar trebui sa va deranjeze.

| anonim_4396 a răspuns (pentru T0T):

What? straight face

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Si daca se supara care-i problema? Sa se mai duca si ea pe la el, nu doar el pe la ea.

Crezi ca e o problema daca-i spuneti la obraz ca e cam nesimtita? Chiar este, si ea, dar si prietenul ei!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: